25-03-2013, 09:01 PM
Auto sisuliselt 3 aastat ning ~70 000km minu käes olnud ja aeg sildadega tegeleda. Viimati sillastendis õeldi et regullida ei saa kuna tagant üks regullvarras, eest üks õõtsapuksi eksentrik ja üks rooliots on kinni roostetanud. Alustasin esisillaga. Lõtkusi otseselt nagu polnud, aga igaksjuhuks saab suuresti kõik vahetatud ühe korraga.
Tegin ka endale selle vedrutõmmitsa millest pildid hiljaaegu ühest teisest teemast läbi käisid- keermelatt M18.
Mõneti näevad õõtsapuksid üsna pragulised välja.
Kui poldid juba kinni on roostatanud, siis ega neid haamriga välja ei peksa, ja polegi mõtet õõtsa kinnitus kronsteine lõhkuda. Relakaga ettevaatlikult poldid läbi, kettaid kulub kummist puksist läbi jõudmiseks mitu.
Kui õõts käes, tuleb puks lõplikult läbi lõigata et oleks selgelt näha kolm metall rõngast.
Nüüd võib kas trelliga kummi osa ära puurida nagu pildil, või vaikselt leeklambiga puks pehmeks soojendada. Trell on kordades kiirem.
Nüüd meisliga, suure torniga ja peaks üsna kergelt tulema.
Välja tuleb selline jama
Uued võib sisse pressida kruustangide vahel või keermelatist mingi tõmmitsa moodi asja teha, kohe olid võtta kruustangid...
Pisut tuleb õrnalt meisliga kaasa koputada, puhtalt pressides lupsab ta välja tagasi.
Õõtsa puksi osa on ovaalne ja peab õõtsas asetsema õigesti.
Tuleb jälgida nn. "junne" puksidel, kahel puksil on kaks junni kummlgi pool, teisel kahel on kolm "junni". Sama arv "junnidega" puksi pooled käivad kokku. Tasub originaale enne vähe uurida...
Üldiselt jäi üle selline jama
23mm paksused vedrukummid
Mõni aeg tagasi vahetasin rihmaamordi ja ikka põrin sees, mõtlesin juba et praak vms. Nüüd vahetasin ka pingutus jala ja poldi (mõlemad kuluvad) ja jäigi vakka.
Vahetusse läksid:
vasak täielik roolivarras Lemförder
parem täielik roolivarras Lemförder
keskmine roolivarras Lemförder
rooliamort SWAG vms.
vasak õõtsa puksid Lemförder
parem õõtsa puksid Lemförder
pendelhoova puks Lemförder
vedrukummid no name
rihmapingutus jalg SWAG
rihmapingutus jala polt SWAG
Soetasin autoladu.ee kaudu, maksma läks ligi 300€ ja oma töö.
Alumised sarniirid on lõtkuvabad ja jäävad nagu on, amordi tugipadjad said suvel uued. Piduritorud ja tagasild vaja veel teha.
Tegin ka endale selle vedrutõmmitsa millest pildid hiljaaegu ühest teisest teemast läbi käisid- keermelatt M18.
Mõneti näevad õõtsapuksid üsna pragulised välja.
Kui poldid juba kinni on roostatanud, siis ega neid haamriga välja ei peksa, ja polegi mõtet õõtsa kinnitus kronsteine lõhkuda. Relakaga ettevaatlikult poldid läbi, kettaid kulub kummist puksist läbi jõudmiseks mitu.
Kui õõts käes, tuleb puks lõplikult läbi lõigata et oleks selgelt näha kolm metall rõngast.
Nüüd võib kas trelliga kummi osa ära puurida nagu pildil, või vaikselt leeklambiga puks pehmeks soojendada. Trell on kordades kiirem.
Nüüd meisliga, suure torniga ja peaks üsna kergelt tulema.
Välja tuleb selline jama
Uued võib sisse pressida kruustangide vahel või keermelatist mingi tõmmitsa moodi asja teha, kohe olid võtta kruustangid...
Pisut tuleb õrnalt meisliga kaasa koputada, puhtalt pressides lupsab ta välja tagasi.
Õõtsa puksi osa on ovaalne ja peab õõtsas asetsema õigesti.
Tuleb jälgida nn. "junne" puksidel, kahel puksil on kaks junni kummlgi pool, teisel kahel on kolm "junni". Sama arv "junnidega" puksi pooled käivad kokku. Tasub originaale enne vähe uurida...
Üldiselt jäi üle selline jama
23mm paksused vedrukummid
Mõni aeg tagasi vahetasin rihmaamordi ja ikka põrin sees, mõtlesin juba et praak vms. Nüüd vahetasin ka pingutus jala ja poldi (mõlemad kuluvad) ja jäigi vakka.
Vahetusse läksid:
vasak täielik roolivarras Lemförder
parem täielik roolivarras Lemförder
keskmine roolivarras Lemförder
rooliamort SWAG vms.
vasak õõtsa puksid Lemförder
parem õõtsa puksid Lemförder
pendelhoova puks Lemförder
vedrukummid no name
rihmapingutus jalg SWAG
rihmapingutus jala polt SWAG
Soetasin autoladu.ee kaudu, maksma läks ligi 300€ ja oma töö.
Alumised sarniirid on lõtkuvabad ja jäävad nagu on, amordi tugipadjad said suvel uued. Piduritorud ja tagasild vaja veel teha.