23-03-2013, 07:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-03-2013, 07:40 PM ja muutjaks oli wheelton.)
kas keegi on sellist projekti ette võtnud? praegu tundub, et aja ja raha taha jääb asi kinni... pealegi soomes töödates ei saa asjaga tegeleda piisavalt. ei tahaks ka juppe niisama müüki paisata kuna endal on asja vastu huvi! asi seisab! ja veel.... V6SA kui sa kuuled oled mootorite kaalu ja sobivusega kursis siis võta ühendust, läheme kohale ja vaatame seda saja üheskoos!
(18-09-2012, 10:27 PM)hents99 Kirjutas: Kas OM603 on ikka kergem M119 mootorist?ja muideks.... acdc on cd plaadil olemas... peaks kiiresti minema
M117 vähemasti peaks olema kergem OM603`st.
V8 mootorid on ikkagi alumiiniumsulam plokiga, ehkki väntvõll on raskem, nukkvõlle rohkem, kepse-kolbe 2tk rohkem jne.
Mina ei näe tegelikult kaalu (loe: massi) osas mingeid probleeme. Küll aga igasugu muid asju.
Kindlasti on vaja teha uued väljalaskekollektorid, tuleseina modida (V8 mudelitel on suurem ruum). Võimalik, et sillatala jääb ette, võimalik, sest 4-maticu puhul ei pruugi, tavamudeli puhul 100% vaja ringi teha.
Ei midagi kriitilist, minu arust vägagi tehtav. Peaasi, et liiga vara käega ei lööda, sest asju, mida vaja ringi teha, on päris palju.
Isegi R4`st R6 vahetus nõuab päris palju tööd, aga see on sisuliselt USA mõistes "bolt-on".
Tava W124`le on V8 pandud ka Eestis, aga see on juba kõvasti keerulisem.
Samas, kui garaazis on AC/DC keevitus, trei-, puurpink, lintsaag ja tuttav vesi/laserlõikuses, on kõik lihtne ja teostatav päris kiire aja jooksul.
Kui ei, siis saab töö aeg olema pikk, keeruline ja kulukas. Sest enamus asju on lihtsad, aga ajamahukad, kui peab laskma kellelgi teha.
....Aga mida ka mina tean, olen vaid teoreetik.....
See on viisakas koht, ära siia naisega tule!