18-03-2013, 10:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2013, 10:51 PM ja muutjaks oli saarlane001.)
ML 270 cdi püsikiirusehoidja ei toimi.
Probleem selles, et peale esimeste alumiste zarniiride vahetust, teeninduses, ei toimi enam püsikiirusehoidja.
Ei näe selles küll otsest seost...kuid kummalisel kombel kohe peale zarniiride vahetust, oli kadunud püsikas.......
Diagnostis väideti,et läbi on piduri andur....pandi uus...aga tulemus ikka sama.Siis väideti, et rooli asendi andur läbi,et seepärast ei toimi.....Kui tõsiselt sellesse väitesse suhtuda? Väide põhineb faktil, et armatuuris põleb BAS märgulamp.aga see põles ka enne, siis kui püsikas veel töötas.Oskab keegi soovitada,millest siiski pihta hakata,mida kontrollida.
Samuti on mootor ise selline uimane, vahel toimib ilusti jõuliselt, samas jälle nagu oleks vati sees kinni.....kütus on sama.
Õeldi, õhumassi andur......vahetasin ära, panin uue......kasu ei midagi, täpselt sama.
Probleem selles, et peale esimeste alumiste zarniiride vahetust, teeninduses, ei toimi enam püsikiirusehoidja.
Ei näe selles küll otsest seost...kuid kummalisel kombel kohe peale zarniiride vahetust, oli kadunud püsikas.......
Diagnostis väideti,et läbi on piduri andur....pandi uus...aga tulemus ikka sama.Siis väideti, et rooli asendi andur läbi,et seepärast ei toimi.....Kui tõsiselt sellesse väitesse suhtuda? Väide põhineb faktil, et armatuuris põleb BAS märgulamp.aga see põles ka enne, siis kui püsikas veel töötas.Oskab keegi soovitada,millest siiski pihta hakata,mida kontrollida.
Samuti on mootor ise selline uimane, vahel toimib ilusti jõuliselt, samas jälle nagu oleks vati sees kinni.....kütus on sama.
Õeldi, õhumassi andur......vahetasin ära, panin uue......kasu ei midagi, täpselt sama.