01-12-2006, 09:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2006, 09:18 PM ja muutjaks oli 92S500.)
Miks on mõtekam W124 3.2 tuunida kui kiviaegset 3.8? Põhjuseid on mõitmeid,
1) 3.8 on v8, ehk siis võiks juba võtta 5.6 m117, 5.0 m119 aluseks.
2) 3.2 M104 on 24klapiline ehk kaante voolavust neil kahel mootoril võrrelda ei saa, see ON väga oluline jõu taga ajamisel.
3) M104 3.2 omab uuemat pritset (mis tuleb tegelikult nii või naa välja vahetada kui ülelaadimine plaanis) kuid üleüldiselt pole nii "kirvetöö" kui vana 3.8
4) M104 3.2 omab wasted-spark süüdet, pmst võib otsesüüte peale ka progetava ajuga minna, kuid stock poolid on juba suht head.
Kindasti leiaks veel argumente...aga see on vaid vaade minu mätta otsast.
Kui tuunida R6-te siis võtaks 3.2 m104 kuhu sisse 350D vänt ja plokk veidi ülepuurida siis sepis keps, kolb -> 3.6 töömaht ja tugev alumine ots, sinna lajataks korraliku ülelaade rõhu otsa ja sellest mootorist saab loom....
Kui tuunida V8, siis võtaks mina M119 aluseks (32v kaaned on pea põhjus) Sinna 5.6m117 vänt + jällegi veidi ülepuurida ja tulemus 6.0....siis veel kompressor või TT ja progetav aju + veel sada muud asja ja saab jõhker loom...
Aga kui ma nüüd teema pealkirja vaatan siis VÄGA VABANDAN et nii palju OT. Lihtsalt tõin välja oma mõttelennu mb mootorite tuuningu osa
EDIT: Lisan veel, see külalegend eriti kallitest progetavatest EFI süsteemidest on tänaseks suht maha lükatud. Näitkes väga hea toode on VEMS. (omadustelt kohati paremgi kui hestec) www.vems.ee
Ja selle hinnad algasid vist mingi 10k kui ma ei eksi....
Kes igapäev bensu v8-le ostab selle jaoks ei tohiks see 10k küll aasta otsa nuudleid sööma panna:biggrin: njah ise kah suuremahulise v8 omanik ja kütus talle meeldib...:bash:
1) 3.8 on v8, ehk siis võiks juba võtta 5.6 m117, 5.0 m119 aluseks.
2) 3.2 M104 on 24klapiline ehk kaante voolavust neil kahel mootoril võrrelda ei saa, see ON väga oluline jõu taga ajamisel.
3) M104 3.2 omab uuemat pritset (mis tuleb tegelikult nii või naa välja vahetada kui ülelaadimine plaanis) kuid üleüldiselt pole nii "kirvetöö" kui vana 3.8
4) M104 3.2 omab wasted-spark süüdet, pmst võib otsesüüte peale ka progetava ajuga minna, kuid stock poolid on juba suht head.
Kindasti leiaks veel argumente...aga see on vaid vaade minu mätta otsast.
Kui tuunida R6-te siis võtaks 3.2 m104 kuhu sisse 350D vänt ja plokk veidi ülepuurida siis sepis keps, kolb -> 3.6 töömaht ja tugev alumine ots, sinna lajataks korraliku ülelaade rõhu otsa ja sellest mootorist saab loom....
Kui tuunida V8, siis võtaks mina M119 aluseks (32v kaaned on pea põhjus) Sinna 5.6m117 vänt + jällegi veidi ülepuurida ja tulemus 6.0....siis veel kompressor või TT ja progetav aju + veel sada muud asja ja saab jõhker loom...
Aga kui ma nüüd teema pealkirja vaatan siis VÄGA VABANDAN et nii palju OT. Lihtsalt tõin välja oma mõttelennu mb mootorite tuuningu osa
EDIT: Lisan veel, see külalegend eriti kallitest progetavatest EFI süsteemidest on tänaseks suht maha lükatud. Näitkes väga hea toode on VEMS. (omadustelt kohati paremgi kui hestec) www.vems.ee
Ja selle hinnad algasid vist mingi 10k kui ma ei eksi....
Kes igapäev bensu v8-le ostab selle jaoks ei tohiks see 10k küll aasta otsa nuudleid sööma panna:biggrin: njah ise kah suuremahulise v8 omanik ja kütus talle meeldib...:bash: