15-03-2013, 10:47 AM
(15-03-2013, 09:50 AM)v6sa Kirjutas:(15-03-2013, 09:33 AM)HotPapa Kirjutas: ...
Turgu jälgides on näha, et w124 fenomeen hakkab raugema. Kui mõned aastad tagasi küsiti keskmises korras w124 eest 2 k + siis nüüd hakkavad hinnad 600-700 eurost.
210 pressib peale.
Ning õnneks hakkavad vähehaaval paika loksuma ka inimeste prioriteedid - edev auto ei ole põhiline. Rääkimata sellest, et 124 on vana auto...
Tõsi ta on, ilmselt peagi jääb turul pakutavaks W124 valikuks ainult 2 hinnaklassi, värsked ja kobedad pillid alates 4-5k ning meiemail ratsutanud väsinud eksemplarid kilohinna eest.
Samas niigi respect 124 rentaabluse ees, mäletan et 6-7 aastat tagasi küsiti värske ja vähe(m)sõitnud isendi eest 80-90-100k EEK-i, samas ka praegu võib nö Garagenwageni eest circa 5-6k küsida, kui vaid selle õige ostja ära oodata suudad.
W210 on aga mitu korda kiiremalt oma hinnapõhja saavutanud, I-gen. isendid maksavadki umbes sama palju nagu päevinäinud neljad ja facelift isendid on ümmarguselt 3k eest saadaval, vali mis mootorit soovid. Väikese ja reaalse ls-ga koos tõese hooldusajalooga W210-t nii lihtsalt enam ei leidu, võtaks ehk isegi mingi taolise igapäevakasutuseks.
setud sõitsid seciga