07-03-2013, 03:01 PM
Eks vaheta ära, aga mul pole usku. Aastaid tagasi käisin sama tee läbi. Maksin kolme eri kohta kokku päris kena summa. Ja tulemus alati sama, veaks õhukulu lugeja, ning auto ikka avariis. Isegi kett sai vahetatud, kuna arvati, et veninud ja jamad sellest. Asi nimelt selles, et paljud remondikohad vaatavad pimesi vaid kompuutri ekraani. See tegevus kiilub vahel loogilise mõtlemise kinni.
Tee mootoripesu ja seejärel kontrolli kõik turbolõdvikud ja ühendused/kinnitused üle. Ka turboradikas. Erilist tähelepanu pööra nendele kohtadele, mis enne pesu olid õli ja mögaga koos.
Minu autol oligi tollane põhjus alumine radikast tulev toru, mis oli endale väikse augu millegi vastu sisse nühkinud. Labaselt öeldes kaks tiiru teipi ja asi korras. Kahjuks leidis vea auto uus omanik, ja mina olin remondi ja hinnalanguse arvelt kaotanud poole aastaga 80k eeku.
Tee mootoripesu ja seejärel kontrolli kõik turbolõdvikud ja ühendused/kinnitused üle. Ka turboradikas. Erilist tähelepanu pööra nendele kohtadele, mis enne pesu olid õli ja mögaga koos.
Minu autol oligi tollane põhjus alumine radikast tulev toru, mis oli endale väikse augu millegi vastu sisse nühkinud. Labaselt öeldes kaks tiiru teipi ja asi korras. Kahjuks leidis vea auto uus omanik, ja mina olin remondi ja hinnalanguse arvelt kaotanud poole aastaga 80k eeku.
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
www.harteron.ee