07-03-2013, 01:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-03-2013, 02:06 PM ja muutjaks oli kodutu.)
Miks sa seda ei uuri?
http://auto.motors24.ee/vehicles/368833-...&sort=paid
Pildid tunduvad olema suvised, ei tea kuidas reaalne olukord on. Mootor ka 3.0 ja manuaal, võid proovida helistada, vaata mis kostab, väliselt tundub suht enamvähem kuigi poritiivad tahavad vahetust nagu alati, peamine viga neil 124-del. Lammarites neid poritiibasid ikka leidub.
Edit:
Kui universaal kerega w124 vaatama lähed, siis kindlasti vaata viimaste akende akna alused ära ning tagavara ratta all olev tühimik ja ka teisel pool olev panipaik ja ka tagumiste koobaste sees on tavaliselt mõni auk. Põhja pead ka alati kontrollima, sest see Eesti teede soolatamine rikub päris kõvasti põhja, kui pole mingi möksiga üle tehtud.
http://auto.motors24.ee/vehicles/368833-...&sort=paid
Pildid tunduvad olema suvised, ei tea kuidas reaalne olukord on. Mootor ka 3.0 ja manuaal, võid proovida helistada, vaata mis kostab, väliselt tundub suht enamvähem kuigi poritiivad tahavad vahetust nagu alati, peamine viga neil 124-del. Lammarites neid poritiibasid ikka leidub.
Edit:
Kui universaal kerega w124 vaatama lähed, siis kindlasti vaata viimaste akende akna alused ära ning tagavara ratta all olev tühimik ja ka teisel pool olev panipaik ja ka tagumiste koobaste sees on tavaliselt mõni auk. Põhja pead ka alati kontrollima, sest see Eesti teede soolatamine rikub päris kõvasti põhja, kui pole mingi möksiga üle tehtud.