07-03-2013, 10:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-03-2013, 10:22 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(06-03-2013, 10:08 PM)DieForADequila Kirjutas: Veel viimased küsimused esitada.
Kui jahutusvedeliku potsikusse tulevad ülevoolust mullid tagasi sisse, kas võib kindel olla, et klapikambri kaan või plokk siis kõver? Ülevool on ikka see toru mis radika kõige ülevalt jookseb tagasi tosooli paaki? Ehk õhutus ka nagu ma aru saan?
Kuidas liigitada neid mootoreid nende tähiste ja numbrite järgi, näiteks M104?
Kuidas kontrollida veepumba töötamist? Et ikka korras oleks
Kas ikkagi see 2,5 liitrine mootor on see õige? Öeldakse ju, et see ei ole ei üks ega teine. Pean siinkohal silmas 2 liitrist või 3 liitrist.
Mis võib olla viga kui tühikäik kõigub?
Usun, et kõik need vastused siin foorumis juba olemas, aga andke armu. Pea on nii sassis, et lihtsalt ei oska enam
Mullid ennustavad paha. Aga mida täpsemalt, näitab vaid lahkamine.
Võtad koodi ja vaatad, mida googel annab. Loogikat siin eriti ei ole. Tagumised kolm numbrit on mootori modifikatsioon, esimene iseloomustab mootori konfiguratsiooni. Siinse teema raames - OM602.xxx on viiesilindriline alukaanega diiselmootor. xxx näitavad nüansse (KSP seade, saastekontroll jms vidinad).
Veepumpa kontrollida ei saa mõistlikult. Ainus, mis peatset lõppu ennsutab, on mootori kuumenemine tühikäigul. Kuid ka seda võib põhjustada veel mitu viga.
Kakspool on pooletoobine - R5 ei käi ilusti. R6 on jaksukas ja käib hea häälega, R4 säästlik. R5 pole miskit. Aga saab hakkama.
Kui tühikäik kõigub, siis on probleemid KSPga. Või tühikäigu elektrilise tõstmisega, kui autol on kliima.