04-03-2013, 10:19 AM
(03-03-2013, 08:07 PM)DieForADequila Kirjutas: ...
Kas keegi oskab julgustavaid või kritiseerivaid sõnu öelda millega tegu ning mis riskid on?
...
Peamine risk on hooletu omanik. Auto on ju vana ja kui ikka kuluosad on vahetamata jäetud, siis saab selle pidamine üks piin olema. Mitmikhoobtagavedrustus on hea näide - lõtkudega veermik teeb autost väga halvasti juhitava. Aga korras veermikuga sõidab lausa rööbastel.
Kui proovisõidul käitub auto tänapäevasele autole kohaselt, võib julgelt ära osta.
Samas ei tasu selles hinnaklassis imesid oodata - korras 124 on punniga samas hinnas ehk 3+ k€. 800 eest saad kas kere või tehnika. Või natuke kumbagi...
Diiselmootoriga 24 küljes ei olegi tükke, mille hind silmist vee välja võtaks.

Manuaalkastiga isendil annab päris hea pildi üldisest seisukorrast see, kuidas auto käiguvahetustele reageerib. Kui hakkab ühtviisi hästi vedama nii väikese gaasiga kui põhjagaasiga, on kõik hästi. Kui aga tekib hüppamine, on veermikus ja jõuülekandes sedavõrd lõtke, et tekib resonants. Ühe lõtku kõrvaldamine on odav, kuid reeglina annvad paljud väikesed kokku ühe suure probleemi ja selel kõrvaldamine võib ületada auto ostuhinna...