02-03-2013, 10:50 PM
Viimasel ajal on silma jäänud w215 CL klass. Sisuliselt tegemist Mercedes-Benz omaaegse tippmudeliga, mis tänaseks väga soodsalt müügis. Ilmselt põhiliseks põhjuseks suhtelisele odavusele on ABC, mille remont võib auto soetushinna vääriliseks kujuneda.
Eeldusel, et hetkel ABC töötab, kas olulisem on sõiduki võimalikult väike läbisõit (75k vs 175k) või võimalikult hiline väljalase (kas 2003 faceliftiga läks ABC töökindlamaks)?
Mis läbisõidust võiks ABC ülesütlemise tõenäosus tõusta (ehk on seal mingid läbisõiduga määratud intervallid, millal midagi tuleks süsteemis vahetada)?
Kas on teada, mis tavaliselt põhjustab ABC lagunemise (madal õlitase? liiga kaua sees olnud nö "mustaks läinud" õli? läbisõit? torude korrosioon/kummivoolikute ajaga rabedaks muutumine?)
Eeldusel, et hetkel ABC töötab, kas olulisem on sõiduki võimalikult väike läbisõit (75k vs 175k) või võimalikult hiline väljalase (kas 2003 faceliftiga läks ABC töökindlamaks)?
Mis läbisõidust võiks ABC ülesütlemise tõenäosus tõusta (ehk on seal mingid läbisõiduga määratud intervallid, millal midagi tuleks süsteemis vahetada)?
Kas on teada, mis tavaliselt põhjustab ABC lagunemise (madal õlitase? liiga kaua sees olnud nö "mustaks läinud" õli? läbisõit? torude korrosioon/kummivoolikute ajaga rabedaks muutumine?)