02-03-2013, 02:26 PM
Tõstatan uuesti vana kulunud teema nendest sisselaskeklappidest.
Otsisin mis ma otsisin aga sellest ma juttu ei leidnud. Ajalugu probleemil järgmine...
Mootor läks kunagi avariisse ja sai otsitud ja uuritud kuni tuli välja et need sisselaske klapid on probleem. Muidugi laiskusest ja ajapuudusest jäid unarusse. Tuli päev mil mis need klapid eemaldati. Aga mootor ikka "avariis". Näitas veakoode: turborõhuandur, õhulugeja, sisselaske klappide andur vms, ventilaatori andur ja üks oli veel mida ei mäleta...et need on lahti ühendatud. Siis ütles mulle Lesvenis üks Härra et mul seal mingi 7,5A kaitse läbi mis seda põhjustab ja peale selle vahetust peaks auto tööle hakkama. Sai siis eile see kaitse üles leitud. Enne selle kaitsme vahetust mootor läks kuni 3000 pööret ja ei mingit turbot ei midagi. Nüüd siis kaitse vahetatud läheb mootor ilusti pöördesse kuid turbo ei tööta, kui kohapeal hoiad pidurit peal ja kas R või D siis hakkab puterdama ja sureb välja sama teeb ka kui sõidad puterdab ja tahab välja surra. Ja kui natuke aega sõita siis läheb mootor uuesti "avariisse" ja kui mootor seisata ja uuesti käima panna siis toimub jälle eespool kirjeldatu. Ennem ei tahmanud ka nüüd tahmab päris korralikult ja väljaheitegaasi lõhn ka hoopis teine.
Kui kellegil mingit aimu siis kas turbo peale seda pikka seismist võib olla kinni (võtsin turbo küljest ühe toru lahti ja näpuga katsudes käis kergelt ringi...kas on võimalik et labad kinni) või midagi juhtunud sellega või äkki tuleneb mingist andurist selline käitumine???
Otsisin mis ma otsisin aga sellest ma juttu ei leidnud. Ajalugu probleemil järgmine...
Mootor läks kunagi avariisse ja sai otsitud ja uuritud kuni tuli välja et need sisselaske klapid on probleem. Muidugi laiskusest ja ajapuudusest jäid unarusse. Tuli päev mil mis need klapid eemaldati. Aga mootor ikka "avariis". Näitas veakoode: turborõhuandur, õhulugeja, sisselaske klappide andur vms, ventilaatori andur ja üks oli veel mida ei mäleta...et need on lahti ühendatud. Siis ütles mulle Lesvenis üks Härra et mul seal mingi 7,5A kaitse läbi mis seda põhjustab ja peale selle vahetust peaks auto tööle hakkama. Sai siis eile see kaitse üles leitud. Enne selle kaitsme vahetust mootor läks kuni 3000 pööret ja ei mingit turbot ei midagi. Nüüd siis kaitse vahetatud läheb mootor ilusti pöördesse kuid turbo ei tööta, kui kohapeal hoiad pidurit peal ja kas R või D siis hakkab puterdama ja sureb välja sama teeb ka kui sõidad puterdab ja tahab välja surra. Ja kui natuke aega sõita siis läheb mootor uuesti "avariisse" ja kui mootor seisata ja uuesti käima panna siis toimub jälle eespool kirjeldatu. Ennem ei tahmanud ka nüüd tahmab päris korralikult ja väljaheitegaasi lõhn ka hoopis teine.
Kui kellegil mingit aimu siis kas turbo peale seda pikka seismist võib olla kinni (võtsin turbo küljest ühe toru lahti ja näpuga katsudes käis kergelt ringi...kas on võimalik et labad kinni) või midagi juhtunud sellega või äkki tuleneb mingist andurist selline käitumine???