26-02-2013, 09:38 PM
Ei saa ka mitte vakka olla, teema on intrigeeriv. Ise oman ka W140 3,5TD ja kasutatud fritüürõli seisab ootel garaazis vaatides... 
Esiteks:
Aru ma ka ei saa sellest 350-ne turbojutust? Kust see tulnud on? Mis vahet seal on teiste autode turbodega? Turbo nagu turbo ikka, nagu kõigil teistel autodel, ei ole plastiliinist tehtud! Nii ju võiks öelda, et kõik turbomootorid on sitad, kuna turbo on kulumaterjal, mis nagunii tuleb mingi aeg seda omaval autol remontida või vahetada. Mina siis pean "nõrga turbo" juttu täielikuks müüdiks.
Teiseks:
Miks peaks kõik vanad autod uueks tegema? Kui auto sõidab, siis pole vaja liigselt torkida ja sinna raha toppida. Auto pole investeerimisobjekt, nagunii mitte kunagi ei saa sa sinna pandud raha tagasi! Tuleb silm kinni pigistada ja lihtsalt sõita. Mitte, et ma poleks kõiki neid ämbreid juba läbi käinud - olen nii mõnegi auto ostuhinda lühikese ajaga kolmekordistanud, pärast müünud nutumaitse suus ja kahetsenud raha raiskamist.
Ja sinu puhul eriti, kui kohe eos on plaan hakata õliga sõitma, siis see ütleb kõik (pole tegemist "veljepoleerijaga")
A mis ma ütlen W140 kohta... vot kui sa seda korra saad, siis muud ei tahagi! Kõik teised autod tunduvad hetkega krdi pisikesed, isegi w124 tundub jube kitsas ja könn
Alates sellest autost enam tagasiminekut olla ei saa 
Ja kui tahad tuju heaks, siis teed linnapeal väikse tiiru - suunurgad lähevad kohe sõidu alguses sul üles! Seda ma garanteerin!
Ja need naiste pilgud ja järgivaatamised... sellest ma üldse ei räägi
See on laev, mis püüab pilke iga kell!
Tehnika poole pealt on minu kogemused positiivsed. Väga hea ligipääs mootorile, lahendused on loogilised, pole "volkarilikud", ka elektriasjad on teinekord väga lihtsasti ise remonditavad. Igasugu lülitid pole "kinni valatud" vaid on enamasti lahtivõetavad ja remonditavad jne.
Kütusekulu muidugi on 2 tonni tühimassi kohta ka vastav - korruta tavalise auto kulu kahega! Mina saan hetkel linnakuluks 15,5 ja maanteel pole alla 12 saanud, aga see pole üldse tähtis, kuna see tunne, mis sa roolis saad, kompenseerib selle kuhjaga!

Esiteks:
Aru ma ka ei saa sellest 350-ne turbojutust? Kust see tulnud on? Mis vahet seal on teiste autode turbodega? Turbo nagu turbo ikka, nagu kõigil teistel autodel, ei ole plastiliinist tehtud! Nii ju võiks öelda, et kõik turbomootorid on sitad, kuna turbo on kulumaterjal, mis nagunii tuleb mingi aeg seda omaval autol remontida või vahetada. Mina siis pean "nõrga turbo" juttu täielikuks müüdiks.
Teiseks:
Miks peaks kõik vanad autod uueks tegema? Kui auto sõidab, siis pole vaja liigselt torkida ja sinna raha toppida. Auto pole investeerimisobjekt, nagunii mitte kunagi ei saa sa sinna pandud raha tagasi! Tuleb silm kinni pigistada ja lihtsalt sõita. Mitte, et ma poleks kõiki neid ämbreid juba läbi käinud - olen nii mõnegi auto ostuhinda lühikese ajaga kolmekordistanud, pärast müünud nutumaitse suus ja kahetsenud raha raiskamist.
Ja sinu puhul eriti, kui kohe eos on plaan hakata õliga sõitma, siis see ütleb kõik (pole tegemist "veljepoleerijaga")

A mis ma ütlen W140 kohta... vot kui sa seda korra saad, siis muud ei tahagi! Kõik teised autod tunduvad hetkega krdi pisikesed, isegi w124 tundub jube kitsas ja könn


Ja kui tahad tuju heaks, siis teed linnapeal väikse tiiru - suunurgad lähevad kohe sõidu alguses sul üles! Seda ma garanteerin!


Tehnika poole pealt on minu kogemused positiivsed. Väga hea ligipääs mootorile, lahendused on loogilised, pole "volkarilikud", ka elektriasjad on teinekord väga lihtsasti ise remonditavad. Igasugu lülitid pole "kinni valatud" vaid on enamasti lahtivõetavad ja remonditavad jne.
Kütusekulu muidugi on 2 tonni tühimassi kohta ka vastav - korruta tavalise auto kulu kahega! Mina saan hetkel linnakuluks 15,5 ja maanteel pole alla 12 saanud, aga see pole üldse tähtis, kuna see tunne, mis sa roolis saad, kompenseerib selle kuhjaga!
