26-02-2013, 09:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-02-2013, 09:13 PM ja muutjaks oli erx000.)
(26-02-2013, 08:55 PM)hannes_s Kirjutas: Käike hakkad vahetama sisuliselt loogika controlleri abil? Kas selliselt saab käiguvahetus ka "igas asendis" olema sujuv?Ei oska täpselt öelda, videos ühendan ainult solenoide, tegelikult lülitatakse hetk enne solenoidi ka lülitusrõhu klapp ja nende kahe lülituse ajastuse ja pikkusega peabki hakkama mängima. Kokku on 6 otsa, kolme solenoidiga vahetuvad käigud, üks klapp on turbiinilukustus ja kaks muudavad rõhkusid. Kuna kirjandus räägib ainult vigade diagnoosist ja remondist, siis selline aretamine saabki vist ainult katse-eksitusmeetodilt toimuda. Hetkel on teadmata isegi see, mis voltidega solenoide ja klappe juhitakse, mõõtes oli 5-6 voldi ringis.
Kas nö. lihtsalt juhtmeid kokku pannes (lülitades eri solenoide manuaalselt) sõidu ajal käiguvahetus "selga ei hakka lööma"? Videos tundub kõik OK, aga vedu taga?