26-02-2013, 12:03 PM
Endal just pühapäeval oli sama jama. Aga mul ta enam käima ei läinudki.
Paela otsas sai siis Lesvenisse veetud ja seal siis peale kütte filtri vahetust ta lõpuks suure käiamise peale läks tööle.
Kus juures järgmise õli vahetuseni on jäänud 2500 km (kütte filtrit vahetan iga 15000 tagant koos õliga).
Järgmine hooldus läheb paak puhastusse ja ka seal olev filter, eks näeb mis sealt välja tuleb.
Seega tasub kontrollida milline kütte filter välja näeb.
Kanistris seisnud küttega on see jama, et tekib sinna kondents ja see tuleks enne paaki valamist valada mõnda anumasse kust siis vaikselt paaki valades oleks näha kas põhja jääb ka kondentsi.
Omal on kogemused kuidas 200L vaadist tankides on lõpuks põhjas umbes 1-1,5L kondentsi.
Paela otsas sai siis Lesvenisse veetud ja seal siis peale kütte filtri vahetust ta lõpuks suure käiamise peale läks tööle.
Kus juures järgmise õli vahetuseni on jäänud 2500 km (kütte filtrit vahetan iga 15000 tagant koos õliga).
Järgmine hooldus läheb paak puhastusse ja ka seal olev filter, eks näeb mis sealt välja tuleb.
Seega tasub kontrollida milline kütte filter välja näeb.
Kanistris seisnud küttega on see jama, et tekib sinna kondents ja see tuleks enne paaki valamist valada mõnda anumasse kust siis vaikselt paaki valades oleks näha kas põhja jääb ka kondentsi.
Omal on kogemused kuidas 200L vaadist tankides on lõpuks põhjas umbes 1-1,5L kondentsi.
Kurjajuur