26-02-2013, 03:06 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-02-2013, 03:31 AM ja muutjaks oli kaits42.)
krt koolivend siin sunnib ikka 140 poole vaatama, et pole olemas mugavamat masinat ja kõik muu...
Et neil 3.5stel oli siis kõikidel täismehaaniline pump?
Olen ka kuulnud et nii kena see pole kui 3.0 kitsakaaneline vana diisel kuid mis selle vahe sisse teeb? Mõned mootorijupid pidavat samad olema. Ja see õrna turbo teema ka kummitab mind...kas see õrn turbo tähendab seda et kasutajad on selle üldjuhul kuumalt seisma jättes jms peeti keeranud, või ongi kehv asi? Kui erinev see mootor näiteks sellest 3.0 108kwlisest on? ses suhtes et vahetatav või nii...
Siin teise mehe mahitsustel hüdroõli täis W140 kipub meeldivam olema kui hüdroõli täis w124...
Ses suhtes saan aru et vana luksmasin aga et endal seisavad käed enamvähem küljes et eks nokitsemist nad ikka vajavad, kuna olen aru saanud et see on veel masin, kus ei ole iga toimingu jaoks oma "aju" ja igasugu jõu ja ilunumbreid ma tollelt mootorilt niiehk naa ei ootaks. Selle jaoks on teised masinad, aga mootor võiks ju ikkagi veel kesta mingiaeg
Et neil 3.5stel oli siis kõikidel täismehaaniline pump?
Olen ka kuulnud et nii kena see pole kui 3.0 kitsakaaneline vana diisel kuid mis selle vahe sisse teeb? Mõned mootorijupid pidavat samad olema. Ja see õrna turbo teema ka kummitab mind...kas see õrn turbo tähendab seda et kasutajad on selle üldjuhul kuumalt seisma jättes jms peeti keeranud, või ongi kehv asi? Kui erinev see mootor näiteks sellest 3.0 108kwlisest on? ses suhtes et vahetatav või nii...
Siin teise mehe mahitsustel hüdroõli täis W140 kipub meeldivam olema kui hüdroõli täis w124...
Ses suhtes saan aru et vana luksmasin aga et endal seisavad käed enamvähem küljes et eks nokitsemist nad ikka vajavad, kuna olen aru saanud et see on veel masin, kus ei ole iga toimingu jaoks oma "aju" ja igasugu jõu ja ilunumbreid ma tollelt mootorilt niiehk naa ei ootaks. Selle jaoks on teised masinad, aga mootor võiks ju ikkagi veel kesta mingiaeg
