25-02-2013, 04:09 PM
(25-02-2013, 03:41 PM)kaits42 Kirjutas: ...
Aga mis loom see 100kw 3.0 on?
4klapitehnoloogias vabalthingeldav. Hea mootor, kuid õrn - ei talu lolli kasutajat. Kaas on suure termilise koormuse all (ja seest väga õõnes).
(25-02-2013, 03:41 PM)kaits42 Kirjutas: Või mis mootorit siin teadjamad mehed ise antud otstarbeks kõige enam soovitaksid?
Loodetavasti mõni teadja ütleb kah sõna sekka, kuid mina võtaks kahtlase kauba põletamiseks tavalise kolmese 124 peal. Neid veel liigub, oma hinnapõhjast on need küll läbi (ehk head isendid on kallid, odavad on raiped), kuid valikut veel on. Turboga isendit võib ju jahtida, kuid reeglina on need üsna surnud. Pigem on lootust leida korralik 83kW isend, mis liigub ka täiesti talutavalt.

Tehnika on odav, kere ei roosteta nii hullusti, kui uuemad ja mis peamine - mootori küljes on kütuse soojusvaheti. Ehk kütus voolab enne etteandepumpa jõudmist mootorploki kõrvalt läbi ja soojeneb. Ma julgeks arvata, et tavapäraste hüdroõlide ja piisavalt pikkade sõitude korral ei ole mitme paagiga järnamine vajalik.
Läbitöötanud hüdroõli pesuomadused on ilmselt olematud kuni null. Selles mõttes on ohutu kaup. Ning vahet ei ole, mida MTA oma purki paagist imeb - mementlus on niikuinii vaseliinita.