25-02-2013, 03:20 PM
(25-02-2013, 02:13 PM)kaits42 Kirjutas: Millistel Mersudel on täismehaaniline ridapump?
Esimene tõsiselt elektrit saanud asi oli vist Kaubikutelt pärineb kakskomaüheksa, mida punnsilmadelegi pandi. Või tuli Lucase pumbaga kakskomakaks enne?
Üldiselt tuli elekter koos ümarate vormidega.

(25-02-2013, 02:13 PM)kaits42 Kirjutas: ...
Millistel on mehaaniline ridapump ja turbo?
Vana kolmene ehk R5 OM617.952 vaevalt enam kõneks tuleb...
Uuemad kahepoolesed ja kolmesed said ka turbo. 83 kW 2,5 ja 108 kW 3 on need. 130 kW OM606 võib olla ka mehh. pumbaga, kuid enamasti on juhtme taga. Sama mootor võib eluneda nii võrri, ee kui gee katlamajas.
(25-02-2013, 02:13 PM)kaits42 Kirjutas: Oma tagumiku heaolu arvestades huvitaks ka W140. Kuidas selle mootor liigitub sinna Mercedes-Benz "miljoni kilomeetri" mootorite sekka? Neil 3.5stel pidavat kehvad turbod üleüldse olema? Kas selle mootoriga on keegi proovinud miskit toiduõli või biodiislit vms läbi ajada? või kuidas selle mootori vastupidavus ja remonditavus üldse on? palju on mootoril elektroonikat?
3,5 kuulukse õrnake olevat. Kolmene on lollikindel.
Elektrit mootoris suurt ei ole, kuid eks luksusautole kohaselt tahab mootor ju iga teiste komponentidega suhelda... Mootor ise oluliselt särtsu ei vaja. Eriti siis, kui valida mehh. pumbaga isend - tühikäigupöörete tõstmine ja hõõgküünalde juhtimine on ainsad starteri lisaks.
Mis puudutab ökonoomitamisse, siis MB mootor kestab solki hästi. Aga päris vaiguga sõites sureb seegi.
Mina sõitsin oma kahepoolesega paar paagitäit õli maha. Halba ei teinud, olulist rahalist säästu ei tekkinud. Paagist ja torustikust pesi pasa lahti ja seetõttu tuli filtreid vahetada tihemini. Pärast käis vähe paremini ka maksulise kütusega.

Kui MBga ei ole enne kokkupuudet olnud, siis tasuks sellest ka hoiduda - on oht, et sellest ei saa enam üle... Fordiga on ikka palju odavam elada.