25-02-2013, 02:13 PM
Tervist siia
Pole vanemate Mersudega väga ise kokku puutunud, kuid nüüd tahaks ühte osta endale.
Huvitab just võimalikult lihtsa ja robustse ehitusega diiselmootoriga masinad. Ehk siis ideaalis täismehaanilise ridapumbaga mootoriga. Minu sõjaplaan siis on proovida ehitada seda mootorit ümber kasutatud hüdroõliga sõiduks. Kuna kütusehinna tõus ja autohinnalangus on loonud olukorra, kus 10konna paagitäie läbimisega on juba mootori hind tagasi võidetud. Olen edukalt sõitnud sellesama õliga lucase rootorpumbaga fordiga, mis täiesti edukalt tegutses märtsist-oktoobrini 90:10 hüdroõli kasuks, kokteiliga. Läbitud on niimoodi 50000km. Mootor töötab kenasti. Samas ikkagi räägivad välismaa foorumitest rootorpumbale mõjuvast mehaanilisest koormusest jms.
Et siis...
Millistel Mersudel on täismehaaniline ridapump?
124 kere huvitaks ennast enamasti. Samas mootori poolepealt OM 606 oleks vist maiuspala, samas temal on juba pumba sees miskit elektroonikat? Samuti olen kahevahel, kas minna turbomootori teed või mitte. Kõvad autotehnikud räägivad et selle õli põletamisel tekkivad mittepõlevad ühendid sadestuvad turbo labadele jms.
Millistel on mehaaniline ridapump ja turbo?
Oma tagumiku heaolu arvestades huvitaks ka W140. Kuidas selle mootor liigitub sinna Mercedes-Benz "miljoni kilomeetri" mootorite sekka? Neil 3.5stel pidavat kehvad turbod üleüldse olema? Kas selle mootoriga on keegi proovinud miskit toiduõli või biodiislit vms läbi ajada? või kuidas selle mootori vastupidavus ja remonditavus üldse on? palju on mootoril elektroonikat?
Tänud
Pole vanemate Mersudega väga ise kokku puutunud, kuid nüüd tahaks ühte osta endale.
Huvitab just võimalikult lihtsa ja robustse ehitusega diiselmootoriga masinad. Ehk siis ideaalis täismehaanilise ridapumbaga mootoriga. Minu sõjaplaan siis on proovida ehitada seda mootorit ümber kasutatud hüdroõliga sõiduks. Kuna kütusehinna tõus ja autohinnalangus on loonud olukorra, kus 10konna paagitäie läbimisega on juba mootori hind tagasi võidetud. Olen edukalt sõitnud sellesama õliga lucase rootorpumbaga fordiga, mis täiesti edukalt tegutses märtsist-oktoobrini 90:10 hüdroõli kasuks, kokteiliga. Läbitud on niimoodi 50000km. Mootor töötab kenasti. Samas ikkagi räägivad välismaa foorumitest rootorpumbale mõjuvast mehaanilisest koormusest jms.
Et siis...
Millistel Mersudel on täismehaaniline ridapump?
124 kere huvitaks ennast enamasti. Samas mootori poolepealt OM 606 oleks vist maiuspala, samas temal on juba pumba sees miskit elektroonikat? Samuti olen kahevahel, kas minna turbomootori teed või mitte. Kõvad autotehnikud räägivad et selle õli põletamisel tekkivad mittepõlevad ühendid sadestuvad turbo labadele jms.
Millistel on mehaaniline ridapump ja turbo?
Oma tagumiku heaolu arvestades huvitaks ka W140. Kuidas selle mootor liigitub sinna Mercedes-Benz "miljoni kilomeetri" mootorite sekka? Neil 3.5stel pidavat kehvad turbod üleüldse olema? Kas selle mootoriga on keegi proovinud miskit toiduõli või biodiislit vms läbi ajada? või kuidas selle mootori vastupidavus ja remonditavus üldse on? palju on mootoril elektroonikat?
Tänud