Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Arutame teemal - külmkäivituspihusti
#1
Niisiis, tõstataks ühe väikse küsimuse ja äkki siis ka keegi proovib peale pikka teoreetilist juttu ka asja praktikas läbi.


Nimelt külmkäivituspihusti eesmärk on anda külmale mootorlie rohkem kütet peale - too pihusti on kordi suurema läbivusega, kui tavaline pihusti, kuid samamoodi saab kütuse pritsungipeast.

Külmkäivituspihihustile tuleb kogu aeg küte peale, isegi sooja mootoriga, kuid tal on küljes klapp, mis sulgeb ja avab seda kütuse laskmist mootorisse. Sealt edasi liigub kütus mööda kummist/plastikust torusid mööda iga pihusti juurde ja pihusti kõrvalt otse sisselaske klapi peale.

Rolz oskas öelda, et pihustile tuleb kogu aeg 12 volti peale ja vajab vaid avanemiseks massi - st, et kuskilt temp. andurilt siis saab massi ja kui mootor soojaks läheb, kaob mass ära ja pihusti ei lase enam kütet sisse.

Nii, teoreetiliselt võttes peaks kütuse mass olema mingilmääral seotud ka võimsusega - mida rohkem kütet, seda rohkem võimsust - noh vähemalt mingi koguseni - liiga palju hakkab uputama ja tulemus null.

Kui nüüd näiteks vedada külmkäivituspihustilt massijuhe otse salongi ja sellele üks kena nupp külge aretada ja näiteks sooja mootoriga sõites(kiirendades) seda vajutada, peaks mootor saama rohkem kütet peale ja minek peaks olema parem.

Jah, kellel on lamdad ja muud el. vidinad peal ei ole vist mõtet eriti vaeva nähagi. Aga näiteks mul pole seal midagi ja tean omast käest, et kui olen ise sisselastava kütuse kogust suurendanud, on ka minek kõvast parem, see ära testitud - näiteks co taseme 10 juures on see auto loom, ehkki need väljuvad gaasid lõhnavad rohkem puhta bensiini järele.

Teema lihtsalt huvitav minu jaoks ja eesmärk pole sellest 150 KW veel viimast välja pigistada, vaid lihtsalt teiste mõtteid kuulkata.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Arutame teemal - külmkäivituspihusti - Autor: indrek - 29-11-2006, 10:32 AM
RE: Arutame teemal - külmkäivituspihusti - Autor: h2x0r - 29-11-2006, 12:34 PM
RE: Arutame teemal - külmkäivituspihusti - Autor: indrek - 29-11-2006, 12:47 PM
RE: Arutame teemal - külmkäivituspihusti - Autor: Heinar - 29-11-2006, 01:10 PM
RE: Arutame teemal - külmkäivituspihusti - Autor: Laur - 29-11-2006, 01:12 PM
RE: Arutame teemal - külmkäivituspihusti - Autor: Laur - 29-11-2006, 01:16 PM
RE: Arutame teemal - külmkäivituspihusti - Autor: indrek - 29-11-2006, 02:03 PM
RE: Arutame teemal - külmkäivituspihusti - Autor: jansa - 29-11-2006, 06:24 PM
RE: Arutame teemal - külmkäivituspihusti - Autor: Laur - 29-11-2006, 07:50 PM
RE: Arutame teemal - külmkäivituspihusti - Autor: python - 30-11-2006, 12:46 AM
RE: Arutame teemal - külmkäivituspihusti - Autor: indrek - 30-11-2006, 01:20 AM
RE: Arutame teemal - külmkäivituspihusti - Autor: h2x0r - 30-11-2006, 09:32 AM
RE: Arutame teemal - külmkäivituspihusti - Autor: Rolz - 30-11-2006, 02:31 AM
RE: Arutame teemal - külmkäivituspihusti - Autor: Heinar - 30-11-2006, 12:50 PM
RE: Arutame teemal - külmkäivituspihusti - Autor: Andres - 30-11-2006, 07:03 PM
RE: Arutame teemal - külmkäivituspihusti - Autor: Rolz - 01-12-2006, 06:46 PM
RE: Arutame teemal - külmkäivituspihusti - Autor: 92S500 - 01-12-2006, 09:14 PM
RE: Arutame teemal - külmkäivituspihusti - Autor: indrek - 01-12-2006, 09:22 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne