13-02-2013, 02:09 PM
(11-02-2013, 11:31 PM)ametivend Kirjutas:(11-02-2013, 10:45 AM)v6sa Kirjutas: DiiselMB tapmine käib õhurõhuga. Vajalikust kohast imetakse õhku ära ja ümbritsev rõhk teeb ülejäänu.
Mootori seiskamine on esimene, mis kannatab hooldamata auto puhul. Otsi üles vaakumileke ja kõrvalda see. Kõige tavalisem on lahtipääsenud tulede kõrguse reguleerimise voolikud tule või reguleerimisrulliku juurest.
Suretusklapi rike on võimalik (vaata auto sünniaastat!), kuid vähetõenäoline. Suretusklapp on eraldi tükk süüteluku küljes.
BINGO!
Viga tekkis peale ülevaatusel käimist, üv vennike keerasid tulesid nats, ju siis mingi voolik tuli lahti!
Valges lähen uurin maad
Ja nii oligi, üks tule kõrguse reguleerimis voolik lahti