11-02-2013, 09:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2013, 09:26 PM ja muutjaks oli kait.)
(29-01-2013, 08:59 PM)taurts Kirjutas: sai nyyd kontrollitud sõiduajal voolu ja see oli 14.25 ja kui tuli vilkuma hakkas siis oli 14.13 alla selle ei langend. vahepeal vilkus ka kui oli 14.25. yhesõnaga on naljakas see et kohapeal seistes kui käigu välja võtan (automaat kast) ehk panen P siis hakkab tõusma ja tõuseb kuni 14,35 aga väga vaikseltvb 15-20min pärast saavutab selle aga nii kui sõitma hakkan langeb kuni 14.25 ja siis hakkab kõikuma vahemikus 14,17-14,23. ja vahepeal 14,13-14,17 (vahest sellise voolujuures tuli ei vilgu.) yhesõnaga tuli vilgub vist nii nagu tahab.
Nonii TTHK kasvandik!
Mitte voolu sa ei mõõda vaid PINGET!
Ja mingeid 0.10V kõikumisi pole mõtet taga ajada.
(29-01-2013, 10:43 PM)v6sa Kirjutas: Paar mõtet. Esiteks - kae üle mootori ja kere vaheline ühendus. Selle väistamiseks võid ajutiselt panna krokojuhtme mootori ja mõne kere halja punkti vahele. Kui nüüd ei vilgu, on viga käes...
Geneka pistikud oled ikka puhastanud-määrinud?
Kas sa v6sa ei arva, et kui mootoril oleks mass kehv siis ka starterit enam naljalt ringi ei ajaks?