31-01-2013, 01:57 PM
Esinduse väide.
Off-road pakett teeb ta välimuselt oluliselt söödavamaks. Ma ei usu, et keegi neile differentsiaalilukkudele rakendust leiab linnasõidul ja metsa jahile ei raatsi Sa sellega nagunii minna.
Mina pigem ajaks taga AMG paketti, ja kas 320 või 420 CDI
Aga juhitavuselt IMO liiga "kerglane" auto, kuidagi vale noh, mõlgutasin ka mõtteid tema suunal mingi aeg.
Uus on peal, laske hindadel laagerduda natuke.
Ja ei ole see Airmaticu remont nii kallis midagi, ML polnud amordid ka müstiliste hindadega. Ei tasu loota, et "need siinsed kirikuõpetajate omatud ideaalsed" autod tähelepanu ei vaja,kasutatud asja ostmisel on omad rõõmud ju.
Ja remonti tuleks suhtuda selle arusaamaga, et võrreldes auto soetamismaksumusega uuena, on remondikulu väga mõistlik. Sama ostuhinna/remondi vaheline suhe ei saa kehtida kasutatud asja soetamise puhul.
Off-road pakett teeb ta välimuselt oluliselt söödavamaks. Ma ei usu, et keegi neile differentsiaalilukkudele rakendust leiab linnasõidul ja metsa jahile ei raatsi Sa sellega nagunii minna.
Mina pigem ajaks taga AMG paketti, ja kas 320 või 420 CDI
Aga juhitavuselt IMO liiga "kerglane" auto, kuidagi vale noh, mõlgutasin ka mõtteid tema suunal mingi aeg.
Uus on peal, laske hindadel laagerduda natuke.
Ja ei ole see Airmaticu remont nii kallis midagi, ML polnud amordid ka müstiliste hindadega. Ei tasu loota, et "need siinsed kirikuõpetajate omatud ideaalsed" autod tähelepanu ei vaja,kasutatud asja ostmisel on omad rõõmud ju.
Ja remonti tuleks suhtuda selle arusaamaga, et võrreldes auto soetamismaksumusega uuena, on remondikulu väga mõistlik. Sama ostuhinna/remondi vaheline suhe ei saa kehtida kasutatud asja soetamise puhul.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”