29-01-2013, 10:58 AM
Mootoril on kaks karterituulutus süsteemi.
1) tühikäik ja keskmised pöörded.
2) makspöörded.
See toru, mis sa lahti võtsid on nr:2 süsteem. Paraku on on nr:1 ilmselt kinni ummistunud ja kogu tuulutud on jäänud nr 2 kanda.
Nr:2 on aga enne drosselit ja seal pole lihtsalt gaaside liikumis kiirus vastav, et suudaks kogu kondentsi vaikselt töristades sisse tõmmata.
Nr:1 asub sisselaske kollektori all 1-2 ning 3-4 sisselaske all peened torud, mis lahevad kokku Y toruga( mõnedel juhtudel Y klapiga) ning suundub ühe jämedama toruga umbes roolivõimu pumba alla olevasse piirkonda.
1) tühikäik ja keskmised pöörded.
2) makspöörded.
See toru, mis sa lahti võtsid on nr:2 süsteem. Paraku on on nr:1 ilmselt kinni ummistunud ja kogu tuulutud on jäänud nr 2 kanda.
Nr:2 on aga enne drosselit ja seal pole lihtsalt gaaside liikumis kiirus vastav, et suudaks kogu kondentsi vaikselt töristades sisse tõmmata.
Nr:1 asub sisselaske kollektori all 1-2 ning 3-4 sisselaske all peened torud, mis lahevad kokku Y toruga( mõnedel juhtudel Y klapiga) ning suundub ühe jämedama toruga umbes roolivõimu pumba alla olevasse piirkonda.