27-01-2013, 01:07 AM
(26-01-2013, 09:42 AM)v6sa Kirjutas:(26-01-2013, 12:43 AM)Vosad Kirjutas: ...
kas õhu välja laskmist pihustite pealt ei ole mõtet teha vms?
Mina teeks nii (oma tehnikaga olen nii teinud).
1) aku ööseks laadima - voolu läheb palju vaja.
2) hangiks puhast diislikütust sadakond grammi, valaks uue filtri täis ja paigaldaks selle endise asemele.
3 laskes lahti kõigi pihustite survetorud. Palju pole vaja, üks pööre on juba piisav.
4) hangiks kellegi normaalse kuulmisega tegelase starterit andma või organiseeriks starteri lülitamise võimaluse kapoti alt. Selleks loe minu Kiirlifti teemat - seal on vihje kirjas.
5) seejärel tuleb starteriga käiama hakata. 30 sekundit korraga. Kui survetorudest kenasti pritsima hakkab, siis võib hakata neid kinni keerama. Seda võib (ja isegi peaks) tegema mootori pöörlemise ajal - lekkiva tagasilöögiklapi (TLK) korral võib õhumull sisse jääda...
6) Üks mõistlikus toonuses mootor ei tohiks üle paari starteritsükli vajada...
Kui keegi nüüd ütleb, et saab ka ilma pihustitorusid avamata, siis on tal õigus. Aga see eeldab tihedat KSPd, mittelekkivat TLK, normaalset etteandesurvet (hea surveklapp, jõus etteandepump) ja pikemat kerimist - õhku annab ju kenasti kokku suruda. Kerida tuleb siis kauem.
Tänud, proovin järgi