25-11-2006, 02:14 AM
kodanikud,see ei ole mootori aju.....Kogu selle M117 ja siis K-jetronicuga mootori aju ongi juhtrõhuregulaator ja külmkäivituspihusti....
Juhtrõhuregulaator - sees bi-metall, tuleb peale vool (soojendab metalli ülesse) ja kütus sisse ja välja. Eks bimetalliga reguleerib kütusehulka, ehk külmast peast rohkem ja soojast peast vähem. +seal vaakum, läheb drosseli klappi, kui gaasi põhja väntad, et max kütuse peale saaks....
Külmkäiituspihusti - mootoril on plokil temp andur, millest käib mass läbi, mass läheb külmkäivituspihustile, vool tuleb otse peale....ehk kui külm hoiab kuni teatud temp saavutamiseni lisapihustit ehk (külm)käivituspihustit järgi...
Aju mida, Indrek mõtleb on tühikäigu reguleerimsieks, see mõjutab ainult mootori tühikäigu tööd. Eraldi elektromagnetklapp, mida see aju juhibki, saades info erinevatest anduritest....sellega regullitakse tühikäiku sellel autol....Ja see tuli hilisematel M117 K-jetronicutel...nn üleminekuvariant...
Varajasematel ei ole elektrilist tühikäiku...vaid lihtsalt mehhaaniliselt regullitav klapp selle elektromagnetklapi asemel....
Hilisematel M117 ja M116, mis juba KE-jetronic on hoopis teine teema...Nii tänapäevane ei ole, et oleks kontrollitavad pihustid ja elektriga juhitavad nagu "tänapäeva autod"....kuid seal on hoopis teine ooper, asi palju keerulsiemaks aetud.
Sinu puhul, mängivad rolli ainult õhk ja kütus, mitte elektroonika...
Kütus - et pumba rõhk oleks OK, filter OK, pihustid OK ja seejärel ongi juhtrõhuregulaator....keera see maha ja lahti, vaata kas on seest terve, kui bimetall on läbi omadega, siis võid ära visata, seejärel korra järgi joosta ja uueesti ära visata...K-jetronicu enamus jamad saavad alguse just sellest juhtrõhuregulaatorist....Ja sageli on veel üks põhjus vanadusest tingitav lisaõhu juurdepääs......millest varsti Indrek võib pikema loo kirjutada...
Krt, jälle ma kirjutan mingit romaani....):
Juhtrõhuregulaator - sees bi-metall, tuleb peale vool (soojendab metalli ülesse) ja kütus sisse ja välja. Eks bimetalliga reguleerib kütusehulka, ehk külmast peast rohkem ja soojast peast vähem. +seal vaakum, läheb drosseli klappi, kui gaasi põhja väntad, et max kütuse peale saaks....
Külmkäiituspihusti - mootoril on plokil temp andur, millest käib mass läbi, mass läheb külmkäivituspihustile, vool tuleb otse peale....ehk kui külm hoiab kuni teatud temp saavutamiseni lisapihustit ehk (külm)käivituspihustit järgi...
Aju mida, Indrek mõtleb on tühikäigu reguleerimsieks, see mõjutab ainult mootori tühikäigu tööd. Eraldi elektromagnetklapp, mida see aju juhibki, saades info erinevatest anduritest....sellega regullitakse tühikäiku sellel autol....Ja see tuli hilisematel M117 K-jetronicutel...nn üleminekuvariant...
Varajasematel ei ole elektrilist tühikäiku...vaid lihtsalt mehhaaniliselt regullitav klapp selle elektromagnetklapi asemel....
Hilisematel M117 ja M116, mis juba KE-jetronic on hoopis teine teema...Nii tänapäevane ei ole, et oleks kontrollitavad pihustid ja elektriga juhitavad nagu "tänapäeva autod"....kuid seal on hoopis teine ooper, asi palju keerulsiemaks aetud.
Sinu puhul, mängivad rolli ainult õhk ja kütus, mitte elektroonika...
Kütus - et pumba rõhk oleks OK, filter OK, pihustid OK ja seejärel ongi juhtrõhuregulaator....keera see maha ja lahti, vaata kas on seest terve, kui bimetall on läbi omadega, siis võid ära visata, seejärel korra järgi joosta ja uueesti ära visata...K-jetronicu enamus jamad saavad alguse just sellest juhtrõhuregulaatorist....Ja sageli on veel üks põhjus vanadusest tingitav lisaõhu juurdepääs......millest varsti Indrek võib pikema loo kirjutada...
Krt, jälle ma kirjutan mingit romaani....):
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”