22-01-2013, 09:47 PM
(22-01-2013, 07:47 PM)itbilen Kirjutas:(22-01-2013, 07:35 PM)kaval Kirjutas: ühel valgel 124 nägin ülemiste ees 20tolliseid AMG veljed all,madalaks oli ka lastud,päris hull nägi välja,ei tea kuidas nendega sõita on,vist mitte väga hea,rehvid olid 30 kõrgus mäletamist mööda,nagu teip oleks veljele peale tõmmatudTäpsusta palun mida see "hull välja näeb" tähendab. Rinkal peaks vist päris hea s6ita olema sellistega.
Kusjuures madal rehv aitab juhitavusele kaasa ainult kuni teatud maani. Rehv on vedrustuse osa. Kui selle külgsein liiga madalax jätta, ei toimu selles enam vetrumist ja haarduvus teepinnaga võib väheneda.
Kui ma õigesti mäletan, siis vist Austraalia Top Gear-is sõitsid nad ringiaja mingi võimsa sedaaniga, millel olid lisana all mingid 19 või 20 tollised veljed mingi 30 või 35 profiiliga rehvidega. Juhil olid käed tööd täis, et autot taltsutada. Hiljem sõitsid nad sama autoga, millel olid alla pandud baasvarustuses pakutud tolli võrra väixemad veljed veidi kõrgema rehviga. Auto käitus oluliselt paremini ja ka ringiaeg oli parem. Sama asi käib auto madaldamise kohta, kui liiale lähed sellega, siis pigem kaotad juhitavuses, haarduvuses ja ringiajas.
Teemasse ka, meie S124-ja suveveljed on 15x7 ET23 ja rehvid 205/55R15. Rattad punnitavad u 2-3mm koopast välja, kuid kuna vedrustus kõrge ja rehv originaal 195/65R15-st veidi madalam, siis kuhugi vastu ei käi. Auto ja veljed on näha selles teemas:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9214
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!