16-01-2013, 09:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-01-2013, 09:06 PM ja muutjaks oli Thompson.)
Niih, täna sai jälle käed õliseks tehtud. Juba pikemat aega on käigukang olnud kui lambajalg. Käike oli tülikas vahetada ja üleüldse polnud väga vahva. Nädalavahetusel otsustas asi täitsa pornoks hakata. Parkingu peale panna ei saa, R peal peab käega jõuga hoidma, N ja D on kobamisi. Porno ühesõnaga.
Ühesõnaga läksin Viimsisse ja kakkusin käigukangi lahti. Selgus et käigukang ise funkab - seega viga peab olema trossis või kastis. Viga oligi trossis. Nimelt oli kasti hoova ja trossi kuulliigend kinni roostetanud. kui üritada käiku vahetada, läheb tross pinge alla kui vibu ja saab liikuda ainult natukene. Seal puudus ka kaitsekumm. Kuna sobivat kummi polnud käepärast, siis jäi see lahtiseks. Ehk kunagi leiab. Lisaks keevitasin kinni rebenenud käigukangi samba kronsteini. Nüüd töötab käigukangi asendi vahetus väga hästi, aga selle kummi pean ikkagi leidma, muidu on varsti sama jama.
Ühesõnaga läksin Viimsisse ja kakkusin käigukangi lahti. Selgus et käigukang ise funkab - seega viga peab olema trossis või kastis. Viga oligi trossis. Nimelt oli kasti hoova ja trossi kuulliigend kinni roostetanud. kui üritada käiku vahetada, läheb tross pinge alla kui vibu ja saab liikuda ainult natukene. Seal puudus ka kaitsekumm. Kuna sobivat kummi polnud käepärast, siis jäi see lahtiseks. Ehk kunagi leiab. Lisaks keevitasin kinni rebenenud käigukangi samba kronsteini. Nüüd töötab käigukangi asendi vahetus väga hästi, aga selle kummi pean ikkagi leidma, muidu on varsti sama jama.