15-01-2013, 11:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2013, 11:21 AM ja muutjaks oli Alexitoo.)
(15-01-2013, 11:08 AM)v6sa Kirjutas:(14-01-2013, 11:14 PM)Alexitoo Kirjutas: ...
Oleks hea kui keegi oskaks öelda järjestuse mis tõenaolisem viga mida hakata algul vaatama.
...
Oeh, kirjeldame siis taas kord voolu teekonda:
A. Peavoolujuhtmed mõlemad. Miinusjuhtmeid on 2: üks läheb akult keresse ja teine kerest mootorisse. Just see kõhualune kipub ära ussitama.
Kehvade juhete korral ei pruugi voolukadu ollagi, starteri jaoks lihtsalt ei jätku voolu...
B. Starter. Tõmberelee saab massi läbi starterimootori ja seega läbi harjade. Kui harjad on surnd, siis ei tõmba. Kui relee on surnd, siis ei tõmba.
Särisemine ei näita midagi. Kui põhikontakte kokku pannes ka mootor ei pöörle, siis on esmasüüdlaseks harjad. Kuigi, põhikontaktide näppimisel on suurepärane võimalus midagi maha põletada...
Starteriprobleemi saab välistada töötavaga asendamisega. Tülikas, kuid toimiv. Igasugused pardadiagnostikad ei toimi sajaprotsendiliselt.
vot seda ma ei teadnud et kaks miinus juhet , suht võimalik et see andiski äkki otsad kui külmaga käiasin või harjad see mis mootori külge läheb on kergelt näha või kus ta ühendub = vaja kanalile sõita? see juhe võibki olla põhjuseks miks armatuuris tuled ei süttinud ja käima ei läinud kohe -eelsüüte küünaldele võis ka voolu väheks siis jääda. -16 väljas üldse ei ole isu praegu sinna kapoti alla ronida :S aga auto vaja korda teha
Põhimõtteliselt kui krokodillidega ühendada aku miinus ja mootor siis peaks ka teada saama kas selles viga?