09-01-2013, 11:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-01-2013, 11:40 PM ja muutjaks oli Thompson.)
Tüütasin täna jälle silberautot. Nad olid abivalmid niiet väike neile.
Helistasin ja küsisin ühe armatuuritule kohta, mis mul veidi aega on põlenud. Selline kollane tuli millel on kujutatud ringikujuline nool.
Uuris ja puuris see tüüp seal ja lõpuks vin järgi tuvastas et autol on lisaks ABDle ka ASR, koondnimega ETS. Ütlesin et ma pole kül kuskil märganud asr off nuppu olevat ja kui kehv pidamine on, siis ABD toimib kah nii nagu peab, kuigi pean tunnistama et paigast võtab halvemini. Kui esimene lumepaanika oli, siis polnud foori tagant äraminek kunagi probleem. Nüüd kipub nagu käiama. Ta väitis et ei pea tingimata asr off nuppu olema. Niiet tuleb minna Horti ja arvuti külge panna.
Lisaks suutsime kahepeale selle ventiili (asub heitgaasi torustikus) otstarbe kindlaks teha. Nimelt on mul auto tehaseandmetes kirjas "noise reduction measure". Vbolla on see? Igaljuhul kindlalt ei tea selle pulpluplulaatori otstarvet vist keegi siin eestimaal ja karta on et vist isegi Daimler AGs peaks nad nuputama. Ju siis neil vedeles neid ventiile ja servosid ja lihtsalt toppisid neid pulli pärast.
Silberauto tehnik et ta pole kunagi sellise seadega autoga kokku puutunud.
Helistasin ja küsisin ühe armatuuritule kohta, mis mul veidi aega on põlenud. Selline kollane tuli millel on kujutatud ringikujuline nool.
Uuris ja puuris see tüüp seal ja lõpuks vin järgi tuvastas et autol on lisaks ABDle ka ASR, koondnimega ETS. Ütlesin et ma pole kül kuskil märganud asr off nuppu olevat ja kui kehv pidamine on, siis ABD toimib kah nii nagu peab, kuigi pean tunnistama et paigast võtab halvemini. Kui esimene lumepaanika oli, siis polnud foori tagant äraminek kunagi probleem. Nüüd kipub nagu käiama. Ta väitis et ei pea tingimata asr off nuppu olema. Niiet tuleb minna Horti ja arvuti külge panna.
Lisaks suutsime kahepeale selle ventiili (asub heitgaasi torustikus) otstarbe kindlaks teha. Nimelt on mul auto tehaseandmetes kirjas "noise reduction measure". Vbolla on see? Igaljuhul kindlalt ei tea selle pulpluplulaatori otstarvet vist keegi siin eestimaal ja karta on et vist isegi Daimler AGs peaks nad nuputama. Ju siis neil vedeles neid ventiile ja servosid ja lihtsalt toppisid neid pulli pärast.
Silberauto tehnik et ta pole kunagi sellise seadega autoga kokku puutunud.