31-12-2012, 01:33 PM
Lammutasin vahepeal volvo käigukasti laiali.
Eemaldasin mulle vajalikud osad nagu:
Laylock P tüüpi overdrive ~0,74 ülekandega. kannatab kuni 300 NM pidevat väänet mis on m111 jaoks ilmselgelt piisav.
Käigukastist eemaldasin overdrive poolse võlli millelt tõenäoliselt lõikan ebavajaliku maha või lihtsalt eemaldan need üleliigsed hammasrattad.
Kui keegi teab mingit head treialit, siis andke teada. Vaja oleks teada, kas saab sellele võllile nuudid lõigata ja teha üleminekumuhvi neilt nuutidelt 722.3 väljundvõllile. Kui sellest asja ei saa siis tuleb sinna otsa saada universaalliigend. Eelistaksin esimest varianti - siis ehitan jäiga adaptri ja overdrive kinnituks otse 722.3 otsa.
Adapter volvo m46 kasti ja overdrive vahel. Loodan sellest ehitada overdrive kaane sisemisele poolele. Kui sellest midagi välja ei tule siis pean sinna midagi ise leiutama/lasta treida, aga eelistaksin seda kuna tal on vajalikud mutrikohad jne olemas.
Siit läheb edasi kardaan... mida ilmselgelt tuleb lasta lühendada.
Eemaldasin mulle vajalikud osad nagu:
Laylock P tüüpi overdrive ~0,74 ülekandega. kannatab kuni 300 NM pidevat väänet mis on m111 jaoks ilmselgelt piisav.
Käigukastist eemaldasin overdrive poolse võlli millelt tõenäoliselt lõikan ebavajaliku maha või lihtsalt eemaldan need üleliigsed hammasrattad.
Kui keegi teab mingit head treialit, siis andke teada. Vaja oleks teada, kas saab sellele võllile nuudid lõigata ja teha üleminekumuhvi neilt nuutidelt 722.3 väljundvõllile. Kui sellest asja ei saa siis tuleb sinna otsa saada universaalliigend. Eelistaksin esimest varianti - siis ehitan jäiga adaptri ja overdrive kinnituks otse 722.3 otsa.
Adapter volvo m46 kasti ja overdrive vahel. Loodan sellest ehitada overdrive kaane sisemisele poolele. Kui sellest midagi välja ei tule siis pean sinna midagi ise leiutama/lasta treida, aga eelistaksin seda kuna tal on vajalikud mutrikohad jne olemas.
Siit läheb edasi kardaan... mida ilmselgelt tuleb lasta lühendada.