28-12-2012, 11:12 AM
Täna sain siis auto kätte. Kahel pihustil olid seibid õhtul. Vahetati loomulikult kõigi nelja pihusti seibid. Juurdepääs neile on aga nii keeruliseks tehtud, et mina küll ei taha olla selle mehe nahas kes sinna peab pugema. Mootori tegija muidugi soovitas, et iga 30 000 järel võiks need seibid ka ära vahetada. Kui nii, siis muutub iga teine hooldus ikka päris kulukaks.
Aga töö käigus juhtus ka jamasid. Pihusti tõmmitsa üks poltidest oli kaande täiesti kinni tsementeerunud ja see keerati pooleks. Kätte teda ei saadudki ja M6 poldi asemel pandi M8. Eelnevalt keermestati kaande uued niidid. Panin selle kirja, et järgmisel korral kui vaja uude kohta minna ja tõmmitsale polte osta, siis oleks meeles.
ODO: 334369
Aga töö käigus juhtus ka jamasid. Pihusti tõmmitsa üks poltidest oli kaande täiesti kinni tsementeerunud ja see keerati pooleks. Kätte teda ei saadudki ja M6 poldi asemel pandi M8. Eelnevalt keermestati kaande uued niidid. Panin selle kirja, et järgmisel korral kui vaja uude kohta minna ja tõmmitsale polte osta, siis oleks meeles.
ODO: 334369