19-12-2012, 01:36 PM
(19-12-2012, 12:47 PM)kentq Kirjutas:(18-12-2012, 08:10 PM)Kaur211 Kirjutas: Kui on sama hõbedane 210, mis täna MB teeninduses oli, siis sellel läbi 2 eelsüüteküünalt ning filtri vahetusel oli sattunud sinna topelt tihend ning tõmbas õhku vahele sealt! Seepärast ei käivitunudki!
Kui tõmbas õhku vahele, siis oleks pidanud sealt ka diislit välja tulema, ja siis oleks pidanud ka salongis oma ninasõõrmetega seda tundma.
Aga tore et põhiprobleemile jälile saadi.
Ei pea... Kuigi enamasti küll tuleb.
Eriti sõlmedes, mis on süsteemi kõrgeimad punktid - seal täitub ju ruum õhuga ja väljalekkivat diislit ei olegi. Pealegi ei pruugi vaakumi all sissepoole painduv tihenussõlm surve all töötades üleüldse lekkida...