17-12-2012, 10:26 PM
Pikaajalise "diselistina" pean tunnistama, et Janekil on siiski sügavalt õigus.
Vigu tasub otsida siis alles kui oled enne talvekülmi:
1.Vahetanud küttefiltri
2. Kasutad talvist diislit
3. Sete (eelkõige vesi) paagist välja lastud
4. Aku kontrollitud.
Mina isiklikult kasutan külmadega diisli küttelisandit (STP) mis seob endaga vee ja mingil määral parandab ka määrimist.* Talvine küte siiski päris kare.*
Alles seejärel tasub asuda tegelema eelsüüteküünaldega, pumba ja pihustitega jne. Keegi ei maininud ka kulunud kolvigruppi, mis diislitel enimesinev põhjus külmaga mitte käivutumisel Kahjuks /aga samas ka õnneks/ tagab vaid korrapärane hooldus auto sõidukindluse.
Edu!
P.S. kahjuks neti kaudu pole võimalik masinat ei diagnoosida ega ka remontida.
Vigu tasub otsida siis alles kui oled enne talvekülmi:
1.Vahetanud küttefiltri
2. Kasutad talvist diislit
3. Sete (eelkõige vesi) paagist välja lastud
4. Aku kontrollitud.
Mina isiklikult kasutan külmadega diisli küttelisandit (STP) mis seob endaga vee ja mingil määral parandab ka määrimist.* Talvine küte siiski päris kare.*
Alles seejärel tasub asuda tegelema eelsüüteküünaldega, pumba ja pihustitega jne. Keegi ei maininud ka kulunud kolvigruppi, mis diislitel enimesinev põhjus külmaga mitte käivutumisel Kahjuks /aga samas ka õnneks/ tagab vaid korrapärane hooldus auto sõidukindluse.
Edu!
P.S. kahjuks neti kaudu pole võimalik masinat ei diagnoosida ega ka remontida.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.