17-12-2012, 04:01 PM
Julgeks öelda nii, et nn sellise hinnaklassis autode hind korruta kolmega.
Üks osa auto hind, teine transa ja kolmas maksud.
Viimane on suhteline, kuna see arvutatakse mitte ostu summa alusel,vaid arvel kirjas oleva numbri alusel.
See, et arvele ei võta, annab võidu ainult ARKi kuludes, kui just kogu autot seal keegi varuosadeks ei võta.
See istmenurga kulumine on puhtalt kinni kehaehituses ja sellel kuuluva isiku käitumis- ja hooldusmaneeris.
Sealses riigis on kerimine kuritegu ja sellise hinnaklassis autode müümine ei ole sealsete kodanikele tegevus, millega rentaabsust taga ajada.
Üle 100kkm autod muutuvad seal liiga suureks maksekoormuseks ja neist on vaja lahti saada (Loe odavam).
Kõik ei ole ega pärine NL-st...
Üks osa auto hind, teine transa ja kolmas maksud.
Viimane on suhteline, kuna see arvutatakse mitte ostu summa alusel,vaid arvel kirjas oleva numbri alusel.
See, et arvele ei võta, annab võidu ainult ARKi kuludes, kui just kogu autot seal keegi varuosadeks ei võta.
See istmenurga kulumine on puhtalt kinni kehaehituses ja sellel kuuluva isiku käitumis- ja hooldusmaneeris.
Sealses riigis on kerimine kuritegu ja sellise hinnaklassis autode müümine ei ole sealsete kodanikele tegevus, millega rentaabsust taga ajada.
Üle 100kkm autod muutuvad seal liiga suureks maksekoormuseks ja neist on vaja lahti saada (Loe odavam).
Kõik ei ole ega pärine NL-st...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”