16-12-2012, 07:49 PM
Homme teen mõned pildid.
Võtsin täna overdrive osa käigukasti küljest lahti. Õli käigukastis oli mustjaspruun ega lõhnanud väga hästi. Loodan et see pole overdrive'le halba teinud. Nimelt on seal ATF õli ja see on teatavasti punane.
Hea külg on see et on tõenäosus et ma saan käigukasti ja overdrive adaptrit kasutada eraldiseisvana JUHUL kui ma leian sinna otsa sobiva laagri koos laagripesaga. Homme seega käik laagrikeskusesse. Halvemal juhul lõikan käigukasti seina koos laagripesa ja laagriga ära. Käigukasti seest pean veel ära võtma väljundvõlli, kuna seal otsas on overdive sisse sobivad nuudid ja ekstsentrik, mis overdrive õlipumpa käitab. väljundvõlli teise otsa tuleb panna plaat mille külge saan adaptri käigukastist jõu võtmiseks või CV liite jaoks juhul kui asukohaga probleeme tekib ja tarvis kardaani keskele panna.
Keegi teab mõnd treialit kes soodsalt haltuurat teeks?
Võtsin täna overdrive osa käigukasti küljest lahti. Õli käigukastis oli mustjaspruun ega lõhnanud väga hästi. Loodan et see pole overdrive'le halba teinud. Nimelt on seal ATF õli ja see on teatavasti punane.
Hea külg on see et on tõenäosus et ma saan käigukasti ja overdrive adaptrit kasutada eraldiseisvana JUHUL kui ma leian sinna otsa sobiva laagri koos laagripesaga. Homme seega käik laagrikeskusesse. Halvemal juhul lõikan käigukasti seina koos laagripesa ja laagriga ära. Käigukasti seest pean veel ära võtma väljundvõlli, kuna seal otsas on overdive sisse sobivad nuudid ja ekstsentrik, mis overdrive õlipumpa käitab. väljundvõlli teise otsa tuleb panna plaat mille külge saan adaptri käigukastist jõu võtmiseks või CV liite jaoks juhul kui asukohaga probleeme tekib ja tarvis kardaani keskele panna.
Keegi teab mõnd treialit kes soodsalt haltuurat teeks?