15-12-2012, 05:21 PM
CDI puhul
1. hõõgküünlad. (ei tasu unistadagi, et neid tavatööriistadega,külma mootoriga kätte saad)
2. pihustid (lekivad tagasivoolu või ei ole pihustus enam nii hea)
3. kõrgsurvelati salongi pooolses otsas asuv rõhuregulaator (minu 220CDI-l, lõhkus regulaatori otsas asuv plastikrõngas ära kummirõnga, kütus lekkis jällegi tagasivoolu, ja ei jõudnud piisavat rõhku tekkida, et käima läheks) võib ka regulaator ise omadega otsas olla.
4. kütuse rõhuandur
5. õhk kütusesüsteemis (filtrit vahetades filtri täis kallasid? paagis etteandepumpa ju ei ole)
6. lekkiv või kulunud kõrgsurvepump, vaata kas pump on märg
1. hõõgküünlad. (ei tasu unistadagi, et neid tavatööriistadega,külma mootoriga kätte saad)
2. pihustid (lekivad tagasivoolu või ei ole pihustus enam nii hea)
3. kõrgsurvelati salongi pooolses otsas asuv rõhuregulaator (minu 220CDI-l, lõhkus regulaatori otsas asuv plastikrõngas ära kummirõnga, kütus lekkis jällegi tagasivoolu, ja ei jõudnud piisavat rõhku tekkida, et käima läheks) võib ka regulaator ise omadega otsas olla.
4. kütuse rõhuandur
5. õhk kütusesüsteemis (filtrit vahetades filtri täis kallasid? paagis etteandepumpa ju ei ole)
6. lekkiv või kulunud kõrgsurvepump, vaata kas pump on märg
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020