14-12-2012, 02:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-12-2012, 07:23 PM ja muutjaks oli wdb240.)
KE -Jeti kontrollimiseks ja seadistamiseks kasutame meie HERMAN HMS 990 mototestrit koos HGA 440 gaasianalüsaatoriga. Seda seadet kasutab Mercedes oma töökodades originaal tööriistana. Kõige kaasaeksem lahendus, mis kohandatud just vanade MB jõuallikate diagnoosimiseks.
Antud pildil siis näha, 4 gaasi ja lambda väärtus, mootori pööre ja lambda korrektsioon (57%). Ideaalne ca 50% ümber. Kui nüüd seda segu kruvi (mis ei ole tühikäigu kruvi) keerata, siis muudate segu kas lahjemaks või rikkamaks. Vastavalt heitgaasi koostisele hakkab lambda andurilt saadava info põhjal juhtplokk segu korrektsiooni kas 0% või 100% poole ajama. Vaja on keerata kruvi nii, et mootori aju jääks seguga rahule ca 50% lähedale. See kehtib nüüd ainult KAT-iga masinate kohta. Katita masinad aga pannakse paika ainult heitgaasi parameetrite abil. Tõsi ta on, et kaob vajadus sellise kalli aparatuuri omamiseks, kui seda tööd teostada kord aastas, Piisab ka ampermeetri olemasolust, kuid jutu rõhk on sinna suunatud, et pimedana korralikult piljardit mängida ikka kole raske.
Antud pildil siis näha, 4 gaasi ja lambda väärtus, mootori pööre ja lambda korrektsioon (57%). Ideaalne ca 50% ümber. Kui nüüd seda segu kruvi (mis ei ole tühikäigu kruvi) keerata, siis muudate segu kas lahjemaks või rikkamaks. Vastavalt heitgaasi koostisele hakkab lambda andurilt saadava info põhjal juhtplokk segu korrektsiooni kas 0% või 100% poole ajama. Vaja on keerata kruvi nii, et mootori aju jääks seguga rahule ca 50% lähedale. See kehtib nüüd ainult KAT-iga masinate kohta. Katita masinad aga pannakse paika ainult heitgaasi parameetrite abil. Tõsi ta on, et kaob vajadus sellise kalli aparatuuri omamiseks, kui seda tööd teostada kord aastas, Piisab ka ampermeetri olemasolust, kuid jutu rõhk on sinna suunatud, et pimedana korralikult piljardit mängida ikka kole raske.