13-12-2012, 04:38 PM
KE-Jetronicu diagnoosimine käib nii.
1. Vaata üle kõik kummi ja vaakumvoolikud, mis kapoti all on, et neis lõhesid polex ja kõik ühendused tihked olex.
2. Vaata üle süüteosa, vajadusel vaheta jagajakaas, rootor, küünlad, küünlajuhtmed jne.
3. Vaata üle kütuseosa (pump, filter, rõhuregulaator)
4. Lase ülepingerelee, kütusepumba relee ja mootori juhtaju elektroonikul üle vaadata ja vajadusel üle joota.
5. Mine Hannese juurde Speedsterisse, kes selle sul käima paneb ja paika reguleerib. (Kuna sa asud Võrus, siis äkki Tartu klubiliikmed oskavad pädevat spetsialisti seal kandis soovitada, Hents näitex)
Aja ja raha kokku hoidmisex, võid ka kohe 5. punktist alustada.
Eelnev kehtib kõikide KE-Jetronicuga (puuduvad elektroonilised pihustid vä. üx külmkäivituspihusti, millel on pistik küljes) varustatud MB bensiinimootorite korral.
1. Vaata üle kõik kummi ja vaakumvoolikud, mis kapoti all on, et neis lõhesid polex ja kõik ühendused tihked olex.
2. Vaata üle süüteosa, vajadusel vaheta jagajakaas, rootor, küünlad, küünlajuhtmed jne.
3. Vaata üle kütuseosa (pump, filter, rõhuregulaator)
4. Lase ülepingerelee, kütusepumba relee ja mootori juhtaju elektroonikul üle vaadata ja vajadusel üle joota.
5. Mine Hannese juurde Speedsterisse, kes selle sul käima paneb ja paika reguleerib. (Kuna sa asud Võrus, siis äkki Tartu klubiliikmed oskavad pädevat spetsialisti seal kandis soovitada, Hents näitex)
Aja ja raha kokku hoidmisex, võid ka kohe 5. punktist alustada.
Eelnev kehtib kõikide KE-Jetronicuga (puuduvad elektroonilised pihustid vä. üx külmkäivituspihusti, millel on pistik küljes) varustatud MB bensiinimootorite korral.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!