11-12-2012, 06:29 PM
Niisiis vahepeal paar postitust ka siia teemasse .
Olgugi ,et ma pole eriti palju Eestis saanud olla , pole ma ometigi oma CE -ga sõitmata jätnud , isegi paaril MB üritusel olen saanud kupeega osaleda millest viimane oli Coupe-de kokkutulek Lätis . Läti MB Klubi korraldatud üritus kus oli kohal Eesti , Leedu , Venemaa , Ukraina ja Valgevene autosi . Viisakas ja tulihingeline seltskond oli kokku kogunenud ning "123 kupee" fanatid kugunesid ka minu vanakest kaema ja (häbi mulle ,et ma seda ennem polnud märganud) juhtisid mu tähelepanu pisiasjale ,et mu auto on üks esimestest 123 CE-dest kuna esmaregistreering passis on 01.01.1977 ja kerenumber lõpeb 00000725 , ehk siis ... huvitav tähelepanek minujaoks .
Kahetsusega pean märkima ,et mu auto otsustas mulle pisukese vingerpussi mängida olles teel Tallinnast - Lätti ja Pärnus pidin vahetama lihtsalt ära tagumised piduriklotsid , ilmselt vanadusest oli lahkunud osade klotside hõõrdepinnad . Võttis see aega palju võttis kuid lõpuks sain jätkata kenasti teed sihtpunkti mis omakorda vahetus pikki ja põiki Lätit (kupeed cruiisisid erinevais paiguis ) . Põhimõtteliselt jõudsingi lõppsihtkohta( lossi ,ei mäleta täpselt siis millisesse ) kus toimus ürituse lõpetamise suurejoonelisem ja amtlikum tseremoonia . Pilte mul kahjuks palju siia panna pole kuid proovin Läti MB Klubi galerii foorumilingi panna mingiaeg . Jah , kohal oli palju kirevaid ja värvikaid autosi kuid auväärt vanu kahjuks vaid viis millest kaks olid Eesti MB Klubiliikmete autod . Igaljuhul viisakas saavutus![Rolleyes Rolleyes](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/rolleyes.png)
Kogu üritus ise oli üsna suuremahuline mille korraldamisega lätlased minuarust igati kenasti hakkama said .Ma ei hakka siin neid muljeid jagama sest see võiks omakorda olla juba teine teema .
Kokkuvõttes mul õnnestus siis maha sõita ca 1000 km selle reisikesega , tankisin ohtralt ja andsin ka kupeel hingata nii nagu vaja
ilmselt isegi liiga palju kuna jõudes Tallinnasse hakkas käimakast kahtlaselt käituma ja ei tahtnud eriti teist ega kolmandat käiku sisse lylitada . Kuna auto sai tunda ka märgade kruusateede olemust meenutas ta välimus mulle pritskrohvitud seina . Esimesel võimalusel lükkasin auto pessu kust ta mõne aja möödudes kenasti säravana jälle kätte sain , olin rõõmus
. Kohalt võttes mu rõõmus ilme muutus pisut muretsevaks , kuna auto ei soostunud enam käike üles vahetama . Esimese käiguga ma siis vurasingi Lesvenisse kus Joonas , Imre ,Martin ja Martiini proovisid erinevaid meetodeid kasutusele võttes autot sundida ka teiste käikudega sõitma , asjata paraku . Mõne aja möödudes sai vahetatud filtreid -tihendeid -õli kuid tulutult . Martiini avastas siiski ka vea - mingine siduripaki rõngasseib oli lihtsalt mitmeks osaks murdudes käimakastis oma teenistuse üles ütelnud . Sellise kkasti remont ? ... põhimõtteliselt võimalik kuid kas ka optimaalne ? kahtlen . Nüüd siis õnnestus muretseda (tänud Zenja ja huviline Mark ) mul Saaremaalt väidetavalt heas korras kkasti mis just oli 2,8 S-i edukalt liigutanud ühest paigast teise ,saab näha kas liigutab ka mu CE - d .
Olgugi ,et ma pole eriti palju Eestis saanud olla , pole ma ometigi oma CE -ga sõitmata jätnud , isegi paaril MB üritusel olen saanud kupeega osaleda millest viimane oli Coupe-de kokkutulek Lätis . Läti MB Klubi korraldatud üritus kus oli kohal Eesti , Leedu , Venemaa , Ukraina ja Valgevene autosi . Viisakas ja tulihingeline seltskond oli kokku kogunenud ning "123 kupee" fanatid kugunesid ka minu vanakest kaema ja (häbi mulle ,et ma seda ennem polnud märganud) juhtisid mu tähelepanu pisiasjale ,et mu auto on üks esimestest 123 CE-dest kuna esmaregistreering passis on 01.01.1977 ja kerenumber lõpeb 00000725 , ehk siis ... huvitav tähelepanek minujaoks .
Kahetsusega pean märkima ,et mu auto otsustas mulle pisukese vingerpussi mängida olles teel Tallinnast - Lätti ja Pärnus pidin vahetama lihtsalt ära tagumised piduriklotsid , ilmselt vanadusest oli lahkunud osade klotside hõõrdepinnad . Võttis see aega palju võttis kuid lõpuks sain jätkata kenasti teed sihtpunkti mis omakorda vahetus pikki ja põiki Lätit (kupeed cruiisisid erinevais paiguis ) . Põhimõtteliselt jõudsingi lõppsihtkohta( lossi ,ei mäleta täpselt siis millisesse ) kus toimus ürituse lõpetamise suurejoonelisem ja amtlikum tseremoonia . Pilte mul kahjuks palju siia panna pole kuid proovin Läti MB Klubi galerii foorumilingi panna mingiaeg . Jah , kohal oli palju kirevaid ja värvikaid autosi kuid auväärt vanu kahjuks vaid viis millest kaks olid Eesti MB Klubiliikmete autod . Igaljuhul viisakas saavutus
![Rolleyes Rolleyes](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/rolleyes.png)
Kogu üritus ise oli üsna suuremahuline mille korraldamisega lätlased minuarust igati kenasti hakkama said .Ma ei hakka siin neid muljeid jagama sest see võiks omakorda olla juba teine teema .
Kokkuvõttes mul õnnestus siis maha sõita ca 1000 km selle reisikesega , tankisin ohtralt ja andsin ka kupeel hingata nii nagu vaja
![Unibrow Unibrow](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/unibrow.gif)
![Nod Nod](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/nod.gif)
"Mercedes и в Африке Mercedes"