10-12-2012, 04:43 PM
300TD
Probleem:
Masin ei saa paagist viimast 20L kütet kätte ja reservi tuli põleb koguaeg.
Sai sõidetud tanklasse, et paak täis panna (paak ei olnud tühi, reservi osa alguses), aga poolel teel kadus masinal igasugune jõud ja nii kui hoog rauges siis mootor seisis. Mõningase uurimise peale tõdesin, et mootor ei saanud kütet enam peale.
Üks hea kodanik võttis masina sleppi ja vedas tanklasse ära. Eeldasin, et kütusenäidik järelikult lihtsalt valetab, aga kurguni täis pannes läks peale ainult ca 53L (passi järgi 72L paak) ja täis paagiga ainult 618 km ei ole ka just väga loogiline, oleks ma siis linnas paarutanud, aga enamjaolt trassi sõitnud ja keskmiseks kuluks saanud 7,5-8/100..
Kui paak täis ja võtit keerasin, siis paari pöörde pärast mootor töötas.
On kellegi ideid milles küpsis, kuidas korda saada.
Ei hakka enda variante siin postitama, sest võrreldes enamusega siin olen mehaanika kohapealt ikka keskmiselt võhik.
Probleem:
Masin ei saa paagist viimast 20L kütet kätte ja reservi tuli põleb koguaeg.
Sai sõidetud tanklasse, et paak täis panna (paak ei olnud tühi, reservi osa alguses), aga poolel teel kadus masinal igasugune jõud ja nii kui hoog rauges siis mootor seisis. Mõningase uurimise peale tõdesin, et mootor ei saanud kütet enam peale.
Üks hea kodanik võttis masina sleppi ja vedas tanklasse ära. Eeldasin, et kütusenäidik järelikult lihtsalt valetab, aga kurguni täis pannes läks peale ainult ca 53L (passi järgi 72L paak) ja täis paagiga ainult 618 km ei ole ka just väga loogiline, oleks ma siis linnas paarutanud, aga enamjaolt trassi sõitnud ja keskmiseks kuluks saanud 7,5-8/100..
Kui paak täis ja võtit keerasin, siis paari pöörde pärast mootor töötas.
On kellegi ideid milles küpsis, kuidas korda saada.
Ei hakka enda variante siin postitama, sest võrreldes enamusega siin olen mehaanika kohapealt ikka keskmiselt võhik.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!