30-11-2012, 12:21 PM
Olen vägagi tuttav selle probleemiga.
Nimelt w202 puhul on juhuslikult käituv kütuseseier ohu märk (s.t. võib teepeale jätta).
Kõigepealt tuleks auto üles tõsta ja vaadata tagaistujate all asuvate paakide torustik üle. Minu autol lekkis tagasivoolutoru (mis asub paagi peal ja pole nähtav) ja kuna õhk tuli vahele, siis teises paagis (parempoolse tagaistuja all) olev venturi pump enam sellest paagist teise ei pumbanud korralikult. Ehk siis olukord selline: peaaegu pool paaki kütust ja teepeale jäin ikka.
Lahendus oli vedada voolik ühest paagist teise. Võib ka toru ära parandada, kuid siis tuleb paagid maha võtta (ja kuna paake ühendava toru alt jookseb ka kardaan, siis see samuti).
Seejärel tasuks kontrollida kütuse filtrit. Kuna venturi pump toimib kütuse surve pealt, siis võib juhtuda ka see, et filter on täis, surve madal ja jälle kütuse ühest paagist teise pumpamine ei toimi.
Kui kõik need korras, siis ei tohiks tee peale jääda ja võib asuda näidiku andurite kallale. Nimelt on mõlemis paagis andur.
Asub tagasõitjate jalge all täpselt ja näeb välja selline. Kui juhtmeid loksutada töötava mootoriga ja näidiku seier liigub, siis on targem vahetada anduri välja. Kuna juhtmestik asub ilmastikuolude käes, siis paranda pole seal midagi. Kui kõik töötab, siis mülemi anduri keskmine takistus näitab õiget kütuse taset.
P.S. Antud häda on väga tavaline w202 mersudel, et mitte öelda tüüpviga. Tegelikult lahendus on lihtne ja kui juba korra tehtud, siis kestab kaua.
Jõudu!
Nimelt w202 puhul on juhuslikult käituv kütuseseier ohu märk (s.t. võib teepeale jätta).
Kõigepealt tuleks auto üles tõsta ja vaadata tagaistujate all asuvate paakide torustik üle. Minu autol lekkis tagasivoolutoru (mis asub paagi peal ja pole nähtav) ja kuna õhk tuli vahele, siis teises paagis (parempoolse tagaistuja all) olev venturi pump enam sellest paagist teise ei pumbanud korralikult. Ehk siis olukord selline: peaaegu pool paaki kütust ja teepeale jäin ikka.
Lahendus oli vedada voolik ühest paagist teise. Võib ka toru ära parandada, kuid siis tuleb paagid maha võtta (ja kuna paake ühendava toru alt jookseb ka kardaan, siis see samuti).
Seejärel tasuks kontrollida kütuse filtrit. Kuna venturi pump toimib kütuse surve pealt, siis võib juhtuda ka see, et filter on täis, surve madal ja jälle kütuse ühest paagist teise pumpamine ei toimi.
Kui kõik need korras, siis ei tohiks tee peale jääda ja võib asuda näidiku andurite kallale. Nimelt on mõlemis paagis andur.
Asub tagasõitjate jalge all täpselt ja näeb välja selline. Kui juhtmeid loksutada töötava mootoriga ja näidiku seier liigub, siis on targem vahetada anduri välja. Kuna juhtmestik asub ilmastikuolude käes, siis paranda pole seal midagi. Kui kõik töötab, siis mülemi anduri keskmine takistus näitab õiget kütuse taset.
P.S. Antud häda on väga tavaline w202 mersudel, et mitte öelda tüüpviga. Tegelikult lahendus on lihtne ja kui juba korra tehtud, siis kestab kaua.
Jõudu!