27-11-2012, 04:09 PM
(27-11-2012, 03:56 PM)v6sa Kirjutas:mis on STAR?(27-11-2012, 03:32 PM)karuanton Kirjutas: Kas selle elektrilise pumba juhtimine on siis tõesti nii kosmos, et sellest nii eemale hoitakse, saaks ju elektriliselt nagu mainitigi oluliselt täpsema kütusekoguse peale anda kui mehhaanilisega, need graafikud rõhu suhte ja kütusekoguse suhtes peaks ju mb -l olemas olema?
Teadmiste puudus on probleem. Mitu STARi Eesti peale oligi? Ning võid vaid ise arvata, mitu on selliste kodanike käes, kes viitsiks säärast aretamist teha...
Mõtlen oma talupoja mõistuse kohaselt nii, et turborõhu andurist tuleb info hetke rõhust kuhugi moodulisse, mispeale seal moodulis mingi graafiku alusel arvutatakse vajalik kütusekogus ja see edastatakse läbi can c mootori juhtimise moodulisse, mispeale mootorijuhtimise moodulist läheb välja pumpa analoog signaal näiteks 5 - 12v ja see ongi reaalselt see mis kütuse kogust pumbas reguleerib. Kindlasti pole see ni lihtne aga põhimõtteliselt see oleks loogiline lähenemine
W463 ja W212