26-11-2012, 06:40 PM
Nüüd on siis antud teema minu jaoks sulgunud.
Tegin siis endast kõik oleneva:
1) Puhastasin nn. drosselklapi break-cleaneriga. Midagi keerulist ei olnud - sama nagu karpade lahtivõtmine. Mingeid murdumisi ega ka katkiseid juhtmei ei avastanud. Samas toimisin, nagu UK Mercedes-Benz foorumis soovitatud ja käisin jootekolviga kõik jooted üle. Seal väideti, et põhiline häda selle aja mersudes on aja jooksul tekkivad külmjooted. Midagi viletsamaks peale seda eiläinud, ega ka paremaks.
2) Jällegi abiks UK foorum, kes soovitas püsikiirusehoidja võimendi (cruise control amplifier) avada ja jootekolbiga üle käia. Nii ka tegin. See võimendi asub minu w202-l kapoti all, seal, kus on vaakumkommutaator ja ka aju. Otse tulemüüri küljes. välja näeb vidin niisugune.
Pärast seda hakkas mullegi ootamatult päsikiirusehoidja tööle.
tänan tähelepanu eest!
Tegin siis endast kõik oleneva:
1) Puhastasin nn. drosselklapi break-cleaneriga. Midagi keerulist ei olnud - sama nagu karpade lahtivõtmine. Mingeid murdumisi ega ka katkiseid juhtmei ei avastanud. Samas toimisin, nagu UK Mercedes-Benz foorumis soovitatud ja käisin jootekolviga kõik jooted üle. Seal väideti, et põhiline häda selle aja mersudes on aja jooksul tekkivad külmjooted. Midagi viletsamaks peale seda eiläinud, ega ka paremaks.
2) Jällegi abiks UK foorum, kes soovitas püsikiirusehoidja võimendi (cruise control amplifier) avada ja jootekolbiga üle käia. Nii ka tegin. See võimendi asub minu w202-l kapoti all, seal, kus on vaakumkommutaator ja ka aju. Otse tulemüüri küljes. välja näeb vidin niisugune.
Pärast seda hakkas mullegi ootamatult päsikiirusehoidja tööle.
tänan tähelepanu eest!