16-11-2006, 11:49 PM
Probleem lahendatud ja teema lukku.
Teistele teadmiseks siis, probleem polnud signas ja immos:
Kui vanemal W124-l on käivitusprobleemide tüüpiline põhjustaja bensiinipumba relee, siis uuemal W124-l ja tõenäoliselt ka samade mootoritega C-klassil on bensupumba relee (mis on hoopis teistsugune kui vanemal) ligiduses veel üks relee (kood 0005406745). Keegi tark väitis mulle, et see on ABS relee ja seetõttu ei uurinud seda lähemalt. Tegelikult on tegemist aga ülepingereleega, mis ära ussitades põhjustabki ka käivitumisprobleeme. Relee nägi seest väga hapu välja ja elektrik soovitas kohe uue osta. relee pilt
Veel infoks - Tallinnas Peterburi tee 34 asub selline firma nagu Maginox, mis on spetsialiseerunud Saksast saksa päritolu elektri B-osade sissetoomisele. Paljud asjad on kohapeal olemas ja nimetatud relee, mis originaalina on 1500.-, maksis täpselt 750.-. Müüvad näiteks ka genekaid, kojameeste mootoreid, salongiventilaatori mootoreid jne.
Teistele teadmiseks siis, probleem polnud signas ja immos:
Kui vanemal W124-l on käivitusprobleemide tüüpiline põhjustaja bensiinipumba relee, siis uuemal W124-l ja tõenäoliselt ka samade mootoritega C-klassil on bensupumba relee (mis on hoopis teistsugune kui vanemal) ligiduses veel üks relee (kood 0005406745). Keegi tark väitis mulle, et see on ABS relee ja seetõttu ei uurinud seda lähemalt. Tegelikult on tegemist aga ülepingereleega, mis ära ussitades põhjustabki ka käivitumisprobleeme. Relee nägi seest väga hapu välja ja elektrik soovitas kohe uue osta. relee pilt
Veel infoks - Tallinnas Peterburi tee 34 asub selline firma nagu Maginox, mis on spetsialiseerunud Saksast saksa päritolu elektri B-osade sissetoomisele. Paljud asjad on kohapeal olemas ja nimetatud relee, mis originaalina on 1500.-, maksis täpselt 750.-. Müüvad näiteks ka genekaid, kojameeste mootoreid, salongiventilaatori mootoreid jne.