20-11-2012, 10:05 PM
Unusta esialgu need kolbide hinnad ära. Vii auto mõne spetsialisti juurde (Märjamaal peax üx väga pädev remondimees olema, meil on 2 autot tema poolt mootorile kapremondi saand ja väga rahul tööga), kes mootoris surved ära mõõdax (saad teada, kas mehhaaniliselt on mootor ok) ja seejärel pritsungiga tegelex. Kui mootorit just keema pole lastud ja kaant kõverax või ilma õlita sõidetud, ei tohix tõenäoliselt sel 3.0 mootoril mehhaniliselt küll midagi väga viga olla, pigem on sel mõni järgnevalt nimetatud viga.
Seda, et mootor ei taha käivituda ja pöörded kõiguvad ja pöördesse ei taha minna võib põhjustada mitu eri asja:
Vaakumileke kusagil
Süütesüsteem vajab uuendamist (süüteküünlad ja/või süütejuhtmed ja/või jagajakaan ja/või kommutaator)
Pritse vajab reguleerimist (kui keegi on seda eelnevalt kruttinud ja kõik valex keeranud)
Mõni andur vajab vahetust (mõni temp andur või lambda või tühikäigulüliti jne)
Kütusesüsteem vajab värskendust (kütuserõhuregulaator otsas või filter umbes või pump otsakorral)
Võimalik, et ka kõik eelnev tuleb ette võtta, kuid peamine reegel on see, et alusta lihtsamatest ja odavamatest asjadest, näitex jagajakaane ja süüteküünalde ja kütusefiltri vahetusest. Sest on üsna totter kui oled näitex kalli raha eest ostnud uue pritsepea ja siis selgub, et tegelikult vajas mootor vaid jagajakaane vahetust.
Kui ise mootoritega just väga sina peal pole, siis kindlasti viia spetsialisti juurde ja mitte mõnda nurgatagusesse töökotta, sest kuigi spetsialist võib kallimat tunnihinda küsida, saab ta probleemile kiiremini ja ilma "katsetamata" jälile, kuna teab, mida antud mootori juures kahtlustada ja mõõta. Nurgatagune koht võib lihtsalt järjest uusi juppe külge kruvida ja lõpux sulle sellise arve esitada, et loobud tasumisest ja jätad parema meelega auto neile. Samal põhjusel olex mõistlik ka eelnevalt remontijaga kokku leppida, mis summani sa oled valmis minema ja kui peale mõõtmisi selgub, et mootoriremont lähex tunduvalt kallimax, osta hoopis kasutatud toimiv mootor ja lasta see paigaldada. Neid 3.0 mootoreid liigub õnnex piisavalt ja mitte eriti kalli hinnaga, pead lihtsalt enne ostu veenduma, et mootor ka päriselt töötax.
Seda, et mootor ei taha käivituda ja pöörded kõiguvad ja pöördesse ei taha minna võib põhjustada mitu eri asja:
Vaakumileke kusagil
Süütesüsteem vajab uuendamist (süüteküünlad ja/või süütejuhtmed ja/või jagajakaan ja/või kommutaator)
Pritse vajab reguleerimist (kui keegi on seda eelnevalt kruttinud ja kõik valex keeranud)
Mõni andur vajab vahetust (mõni temp andur või lambda või tühikäigulüliti jne)
Kütusesüsteem vajab värskendust (kütuserõhuregulaator otsas või filter umbes või pump otsakorral)
Võimalik, et ka kõik eelnev tuleb ette võtta, kuid peamine reegel on see, et alusta lihtsamatest ja odavamatest asjadest, näitex jagajakaane ja süüteküünalde ja kütusefiltri vahetusest. Sest on üsna totter kui oled näitex kalli raha eest ostnud uue pritsepea ja siis selgub, et tegelikult vajas mootor vaid jagajakaane vahetust.
Kui ise mootoritega just väga sina peal pole, siis kindlasti viia spetsialisti juurde ja mitte mõnda nurgatagusesse töökotta, sest kuigi spetsialist võib kallimat tunnihinda küsida, saab ta probleemile kiiremini ja ilma "katsetamata" jälile, kuna teab, mida antud mootori juures kahtlustada ja mõõta. Nurgatagune koht võib lihtsalt järjest uusi juppe külge kruvida ja lõpux sulle sellise arve esitada, et loobud tasumisest ja jätad parema meelega auto neile. Samal põhjusel olex mõistlik ka eelnevalt remontijaga kokku leppida, mis summani sa oled valmis minema ja kui peale mõõtmisi selgub, et mootoriremont lähex tunduvalt kallimax, osta hoopis kasutatud toimiv mootor ja lasta see paigaldada. Neid 3.0 mootoreid liigub õnnex piisavalt ja mitte eriti kalli hinnaga, pead lihtsalt enne ostu veenduma, et mootor ka päriselt töötax.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!