19-11-2012, 02:58 PM
(19-11-2012, 02:33 PM)Kristjan19 Kirjutas: Njaa arvata võis . Eks ma ise nende kohtade pealt suht tumba ka ! Ei jaga, muidu sai ostetud 3 aastat tagasi sõbra käest ! Siis ta nagu lõi sinna alla uued saaled ja kolvid . Probleem selles,et mootor ei taha käivituda korralikult ! Vahest isegi pöörded kõiguvad ja gaasi põhja vajutades pöörded lihtsalt ei tõuse ! Kere on plaanis kevadel ära teha ! Eks kerge mõte ole teda alles hoida küll,et ruum on nagu olemas kust teda putitada
Me kõik oleme olnud üsna juhmid alguses. Seda pole vaja põdeda.
Mootori kapremonti on siis mõtet teha, kui on füüsiline kulumine kolvigrupis või väntmehhanismis. Sinu jututst kumab läbi tüüpiline petsialitside metsakeeratud pritsega auto...
MB kasutas toona KE-JETRONICut, mille persekeeramisega saab igaüks hakkama, kuid mida oskavad korda sättida vähesed.
Stihl on postitanud kena juhendi, kuidas asjale läheneda. Otsi üles, loe mõttega läbi ja hakka tudeerima, kui huvi on.