12-11-2012, 12:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-11-2012, 01:01 PM ja muutjaks oli simmtann.)
Ma ei kahtlegi väites et kõik sureb. Jäin jälle ise rumalaks.
Võibolla paar sõna sellest, miks ma üldse siinse teema püstitasin.
Aasta oli kuskil 90-ndate esimeses pooles, kui isa vahetas enda sinise mosse 123 universaali vastu. Too oli tumehall metallik, 2,8 kone, automaat ja hall veluur. Ise ma olen 90 väljalase, seega on see Mercedes-Benz üks esimesi autosid meie peres mida ma mäletan, ning peale mosset oli too ikka nii valus laks, et... Aeg tegi oma, aastaks ~2000 oli ta otsas ja taassündis kiadena. Valuveljed muideks said sina, seltsimees v6sa, 500EEK-i eest endale. Mina aga olin täielik fänn, teadsin, et see on kõige parem, kiirem ja ilusam auto kogu maailmas. Vaatasin hoovi nurgas vedelevat juba lammutatud kere vrakki ja mõtlesin, et ükspäev...
Seega valdab mind iga kord sellist autot nähes tohutu emotsioon. Emotsiooni ajendil ostud aga ei ole alati just need kõikse paremad. Ma küll ei ole pidevalt turgu jälginud, kui mulle pole siiani silma jäänud ühtegi soetamisväärses korras 280TE mudelit.Tegelikult otsisin ma praegugi endale hoopis igapäevasõidukit, kui selle mertsu otsa koperdasin. Olles ka enne mõnigal määral vanatehnikaga tegelenud, pean vältima küsimust "kas tasub osta?" pigem siis juba "mida oodata?" Kas oleks targem arutada 280CE kohta mudelina, või pigem konkreetsest autost?
Volga kohta niipalju, et minu auto väljalaske aasta on tõenäoliselt 72 algus. See teeb temast nn I-seeria kahekümnenelja. Hilisemast masslevinud volgast eristab teada "vaid" - teistsugused esitiivad, esipõll, kõik tuled, uksed, osa kere, enamik mootori detaile, paljugi veermikust, istmed, armatuur ja veel mõned pisiasjad. ma ei vaidlegi, et kui sul on volga ja sa üritad teda liikuvana hoida, ei ole tükkide hankimine raske, aga kui natuke ajalugu uurida ja spetsiifilisemaks minna, siis reaalselt pakutakse asju vaid siseringis "tuttavatele" või õnne peale laatadel / oksjonitel. Poest saab suures osas tänapäevast laga, mis ei pruugi sobida või puudub igasugune kvaliteet.
Võibolla paar sõna sellest, miks ma üldse siinse teema püstitasin.
Aasta oli kuskil 90-ndate esimeses pooles, kui isa vahetas enda sinise mosse 123 universaali vastu. Too oli tumehall metallik, 2,8 kone, automaat ja hall veluur. Ise ma olen 90 väljalase, seega on see Mercedes-Benz üks esimesi autosid meie peres mida ma mäletan, ning peale mosset oli too ikka nii valus laks, et... Aeg tegi oma, aastaks ~2000 oli ta otsas ja taassündis kiadena. Valuveljed muideks said sina, seltsimees v6sa, 500EEK-i eest endale. Mina aga olin täielik fänn, teadsin, et see on kõige parem, kiirem ja ilusam auto kogu maailmas. Vaatasin hoovi nurgas vedelevat juba lammutatud kere vrakki ja mõtlesin, et ükspäev...
Seega valdab mind iga kord sellist autot nähes tohutu emotsioon. Emotsiooni ajendil ostud aga ei ole alati just need kõikse paremad. Ma küll ei ole pidevalt turgu jälginud, kui mulle pole siiani silma jäänud ühtegi soetamisväärses korras 280TE mudelit.Tegelikult otsisin ma praegugi endale hoopis igapäevasõidukit, kui selle mertsu otsa koperdasin. Olles ka enne mõnigal määral vanatehnikaga tegelenud, pean vältima küsimust "kas tasub osta?" pigem siis juba "mida oodata?" Kas oleks targem arutada 280CE kohta mudelina, või pigem konkreetsest autost?
Volga kohta niipalju, et minu auto väljalaske aasta on tõenäoliselt 72 algus. See teeb temast nn I-seeria kahekümnenelja. Hilisemast masslevinud volgast eristab teada "vaid" - teistsugused esitiivad, esipõll, kõik tuled, uksed, osa kere, enamik mootori detaile, paljugi veermikust, istmed, armatuur ja veel mõned pisiasjad. ma ei vaidlegi, et kui sul on volga ja sa üritad teda liikuvana hoida, ei ole tükkide hankimine raske, aga kui natuke ajalugu uurida ja spetsiifilisemaks minna, siis reaalselt pakutakse asju vaid siseringis "tuttavatele" või õnne peale laatadel / oksjonitel. Poest saab suures osas tänapäevast laga, mis ei pruugi sobida või puudub igasugune kvaliteet.