12-11-2012, 10:47 AM
Aga kas üks-kaks-kolmel on ka omad mingid kindlad punktid, mis kindlasti peaksid roostevabad olema? Näitena võin tuua enda teise sõiduki - Gaz-24, olgu tiivad karbid või kasvõi põhi olematu, see on köömes, aga kui tagumises poolraamis auk sees on, siis on tegu utiiliga. Kas on ka 123-l mingi selline kindel punkt(id) mille hävimise korral ei tasu autot ühegi hinna eest ligi võtta?
Varuosa küsimus oli pigem saadavuse vaatevinklist, sest jällegi gaz-24 näitel, tükid ei pruugigi kallid olla, kuid neid lihtsalt ei ole. Pigem oli küsimus sihitud sinna, et kas vana Mercedes-Benz on nii "äge" auto, et marsid selg sirgu silberisse ja ostad tutikad stanged?
Keti kolisemist põhjustab ...? kulunud pingutid, leevendid või hoopis midagi hullemat ja remontimatut?
Üldiselt peaks 123 ju olema lagunematuse etalon, aga vähemalt mulle tundub, et enamikel juhtudest ilutseb tagaluugil täht D. aga diisel on mulle millegipärast vastukarva. kas 280 kannab "surematu" auto tiitli välja?
Varuosa küsimus oli pigem saadavuse vaatevinklist, sest jällegi gaz-24 näitel, tükid ei pruugigi kallid olla, kuid neid lihtsalt ei ole. Pigem oli küsimus sihitud sinna, et kas vana Mercedes-Benz on nii "äge" auto, et marsid selg sirgu silberisse ja ostad tutikad stanged?
Keti kolisemist põhjustab ...? kulunud pingutid, leevendid või hoopis midagi hullemat ja remontimatut?
Üldiselt peaks 123 ju olema lagunematuse etalon, aga vähemalt mulle tundub, et enamikel juhtudest ilutseb tagaluugil täht D. aga diisel on mulle millegipärast vastukarva. kas 280 kannab "surematu" auto tiitli välja?