12-11-2012, 10:05 AM
(11-11-2012, 03:10 PM)Thompson Kirjutas: ...
Mille kuradi pärast oli vaja toppida raskele autole, millel on suure reduktsiooniga (4,357) tagadiffer, 4 käiguline automaatkast?
...
Huhhh, parem hakkas.
Sest selle liikuri ülesanne on olla töökindel. Ning seda ta ka on.
Töömehe mugavus ja liikuse rütmis püsimise vaevalisus ei ole autot soetavale omanikule üldse olulised.
722.5xx on olemuslikult 722.3xx, millele on lisatud viies käik. Puhas hüdraulilis-mehaaniline kast, kus on mõningane elekter toda vägisi juurdepoogitud käiku lülitamas. Hents99 võib rääkida, kuidas see kast käituma hakkab, kui elektriga eksperimenteerida...
Kõik automaatkastid on õrnad kasutaja lollusele: hooldamatus, suur koormus madalatel pööretel (õnneks turbiiniluku puudumine seda ohtu natuke vähendab), ebasobivas kiirusvahemikus sõitmine, ajudeta edasi-tagasi rapsimine kinni jäädes...
722.6xx on arvutiga juhitav kast ja selle puhul ei saa rääkida töökindlusest, kuna elekter oma olemuslikult ei ole kindel nähtus. Aga mugav on targem kast küll... Ning päris ausalt tunnistades, kestavad elektriga käivad süsteemid üllatavalt hästi
Kui nii väga pelgad rikkeid, siis võta suvaline manuaalkast ja areta alla. Ruumi seal on... Vaevalt sellise moto puhul neid kilomeetreid nüüd nii palju koguneb, et käsi ära kulub.
Mis loom on truma? Ma saan aru, et mingi autonoone gaasiküte?