11-11-2012, 09:55 PM
(11-11-2012, 03:10 PM)Thompson Kirjutas: Kuna pole kellelegi kiruda siis kirun siin:
Mille kuradi pärast oli vaja toppida raskele autole, millel on suure reduktsiooniga (4,357) tagadiffer, 4 käiguline automaatkast? Õelusest? Ma saan aru et automaatkastiga varianti oli mudelirivisse vaja aga miks just SEE käigukast? Miks mitte oodata nats ja pakkuda 722.6 kastiga juhul kui nad pidasid 722.5-te ebasobivaks.
Sellel kastil pole ju isegi turbiinilukku.Aastal 1998 tundub turbiinilukuta automaatkasti autole paigaldamine veidi... kiviaegne? Miks siis mitte panna trummelpidurid kui juba low-techi sihitakse? Ma olen muidu väga rahul oma sprinduga aga mille kuradi pärast on tal automaatkast 80ndatest ja ei oma mingitsugustki overdrive.
Huhhh, parem hakkas.
See on ju eht mercedeselik. Olla ühest küljest uute tehnoloogiate juurutamisega pioneerix, aga samas hoida ka kümne küünega kinni vananenud, ent end vastupidavana tõestanud tehnoloogiast.
Parim näide on ju 190E 2.3-16, mis sai isegi tänapäeva mõistes väga asise ringrajale sobiva kõrgepöördelise mootori, aga samas selle mootori potensiaali selgelt piirava, juba tol ajal vanamoodsa, KE-Jetronic pritse. Ei tea, kas ei usaldatud tolle aja elektroonilist pritset või üritati arenduskuludelt kokku hoida (mis on tolle aja MB arenduskulusid arvestades veidi kahtlane).
Lisax pea meeles, et su Sprinteri puhul on tegu tarbesõidukiga, milledel töökindlus ja vastupidavus on tähtsamad kui muud kriteeriumid. Vaata või näitex Sprinterite sisusid, mis ei hiilga just mugavuse või disainiga ega ka mercedesele omase kalliilmelisusega (kõva plast).
On sul su Sprinteri sisust ka pilte, et näex kui hubasex sa selle oled suutnud teha?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!